Marynarskie paskie na sukience - strój na upalne lato

Stylizacja z sukienką w paski, czarnymi sznurowanymi butami, kremową torebką i białymi okularami

Paski to obecnie jeden z najgorętszych trendów - pełno ich na koszulach, legginsach czy nawet butach, wszytko to sprawia, że powoli zaczynam darzyć je niechęcią... Na szczęście wzór na mojej sukience bardziej przypomina cienkie marynarskie paski, które są zawsze modne, niż szerokie pionowe paski, które teraz są tak modne. 


Kolejny element stroju stanowią wiązane buty na szpilce oraz moja nowa letnia torebka - duży wybór dobrych jakościowo torebek można znaleźć na egalanteria.com.pl



Mam na sobie:
sukienka w paski - loompex.pl, 34,99 zł
buty - wymienione na szafa.pl
torebka - prezent urodzinowy (etorba.pl)
białe okulary - no name

Komentarze

  1. Ja paski lubię niezależnie od mody, ale faktycznie w tym sezonie można ich mieć czasami już dość. Sukienka jednak bardzo mi się podoba. Cała stylizacja bardzo na plus.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio staję się coraz większą fanką tych klasycznych pasków :)
      cieszę się, że stylizacja się podoba :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna sukienka i buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest niesamowita!
    ten kroj jest stworzony dla Ciebie!
    torebka jest dopelnieniem calego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      uwielbiam sukienki o takim kroju - tylko niestety pojawia się problem, gdy jest wiatr i podwiewa sukienkę...
      torebka to moje nowe cudeńko - idealna na lato :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentujesz. Zarówno sukienka jak i torebka bardzo mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :)
      sukienki uwielbiam z założenia, a torebka jest idealna na lato - brakowało mi takiej w szafie...

      Usuń
  5. śliczne buty ♥ ;) ja ostatnimi czasy przekonałam się do sukienek, nie trzeba myśleć czy ten top pasuje do tych spodenek czy spódniczki ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krój sukienki świetny, jak najbardziej dla Twojej figury, ale wg mnie poziome paski Cię pogrubiają, niestety :(
    pozdr bb-m
    ps fotki sukni ślubnej będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka mogłaby być troszkę dłuższa - myślę,że wtedy wyglądałaby trochę lepiej...
      ale i tak mnie urzekła :)

      będą fotki sukienki ślubnej, ale to pewnie najwcześniej w przyszłym tygodniu ...

      Usuń
  9. Sukienka cudowna ale buty bym bardziej "otwarte" dobrała by nie skracały nóg ;)
    Ja wiem, że nie powinnam kupować pasków do swojej figury a jakoś tak w sklepie mnie do nich ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nosiłam ją jeszcze z płaskimi sandałkami i też fajnie wyglądała ;)
      coś te paski mają w sobie, że przyciągają ;)

      Usuń
  10. rewelacyjna sukienka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Promieniujesz szczęściem Marcelko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest świetna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Marcelko gratuluje! Obserwuje Twojego bloga od jakiegoś czasu i widzę jak fajnie się rozkręca :)
    Stylizacja bardzo udana.

    zapraszam do nas:
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za te słowa :)
      i cieszę się, że czas i energia jaką wkładam w prowadzenie bloga zostaje doceniona...

      dziękuję :))

      Usuń
  14. bardzo mi się podoba stylizacja:)oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna torebka i okulary :)
    Stylizacja bardzo udana moim zdaniem, szkoda że aktualnie nie mogę uświadczyć takiej słonecznej pogody ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary kupiłam jakoś niedawno - brakowało mi okularów w białych oprawkach,...
      na szczęście słoneczna pogoda chyba wraca...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Jest OK, ale żeby nie było tak grzecznie ja bym dodała jakąś szaloną apaszkę czy coś w tym stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ostatnio zamiast naszyjnika zdecydowałam się na apaszkę i nawet fajnie to wyglądało :) Sukienkę nosiłam podczas upałów, a wtedy właściwie całkowicie rezygnuję z biżuterii ...

      Usuń
  17. chce ta torebke <3
    marynarski styl po prostu uwieeeelbiam, zwlaszcza bluzeczki z dekoltem w lodke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      ja też ostatnio uwielbiam paseczki i marynarskie ciuszki

      Usuń
  18. Śliczna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Modnisia, no no no :D Nadal lubie paski i nigdy z nich nie zrezygnuje, nawet jeśli będa nie modne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja a najbardziej podoba mi się torebka :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka