Sportowa elegancja w stonowanych barwach

Stylizacja z czarnym topem, czarno-białym sweterkiem w stylu chanel, szarymi dresowymi spodniami oraz kremowymi dodatkami- torebką i butami.

Zawsze mi się wydawało, że spodnie dresowe nie są dla mnie, albo, że ewentualnie nadają się do chodzenia po domu. Jednak ostatnio trochę mi się odmieniło i postanowiłam kupić sobie wygodne spodnie dresowe ze ściągaczami, które będę nosić do szpilek.


Mam dwie pary takich spodni- szare i czarne. W dzisiejszym poście chcę wam zaprezentować te szare - połączyłam je z czarną bluzeczką oraz białym sweterkiem z czarnymi obszyciami, który uwielbiam. Do tego stonowane, kremowe dodatki - duża torba oraz szpilki z ćwiekami. Całość tworzy ciekawe, spokojne zestawienie, które sprawdzi się również jako strój do pracy.


Mam na sobie:
sweter - SH, TopShop, 20zł
bluzka - SH, 8zł
spodnie - allegro, 19,99zł
torebka - prezent urodzinowy (etorba.pl)
buty - allegro , 29zł
pierścionek - H&M, %10 zł  

Komentarze

  1. lubię połączenia elegancji ze sportem. Spodnie połączone z butami i torebką mi się podobają, żakiecik mi tu jakoś nie gra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana za opinię ;)
      niestety nie zrobiłam zdjęcia bez sweterka, bo z samą bluzką też fajnie wyglądało ;)

      Usuń
  2. spodnie wygladaja swietnie, a szpilki sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia. Uwielbiam dresowe spodnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączyłaś spodnie z pozostałymi ubraniami!! Szpilki i te spodnie to bomba :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. całość fajnie dobrana kolorystycznie:) zamiast zakietu moze jakaś bluza oversize?:) sama nie wiem, ale pomysł fajny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza oversize to raczej nie dla mnie...
      nie czułabym się dobrze w takim zestawieniu...
      :*

      Usuń
  6. Super połączenie :) Poluje na podobne spodnie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale tanio kupiłaś te spodnie na allegro! Połączenie bardzo ciekawe, podoba mi się :) Do tej pory z takich sportowych stylizacji ze szpilkami, widziałam tylko bojówki do szpilek oczywiście.

    Pozdrawiam, K.

    www.koraszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają dodatki.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek ! zdecydowanie przypadł mi do gustu :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam takie odczucie co do dresików, jednak bardzo je teraz uwielbiam:) świetny zestaw-sweterek cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. łał. odważna stylizacja według mnie:D to połączenie spodni ze sweterkiem.:) chyba bym się nie zdecydowała. Sweterek jest ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odważna i z tego co widzę po komentarzach - kontrowersyjna :)

      Usuń
  12. bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie strasznie przypadły mi do gustu ponieważ pasują do stylizacji na sportowo ale też na elegancko *.* Ładna Stylizacja tak wgl;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - nosiłam je już i ze szpilkami i z trampkami :)

      Usuń
  14. Spodnie strasznie przypadły mi do gustu ponieważ pasują do stylizacji na sportowo ale też na elegancko *.* Ładna Stylizacja tak wgl;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość wygląda świetnie! Moją uwagę zwróciły w szczególności spodnie i pierścionek :) Fajny blog, obserwuje i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka