Jesienią na wycieczkę

Jesienna stylizacja na wycieczkę - czerwona tunika, koszula w kratkę, czarne legginsy, płaszcz ze skórzanymi rękawami, sztyblety z ekspresami i torebka shopper bag.

W dzisiejszym poście mam dla Was propozycję stroju na wycieczkę jesienią, bo przecież na wycieczki można jeździć nie tylko latem. W tym stroju byłam na wycieczce do Safari ZOO w Borysewie, relacja będzie w osobnym wpisie.


Tym razem postawiłam na wygodę i zrezygnowałam ze spódniczek i obcasów, które noszę najczęściej na rzecz legginsów i sztybletów. Swoją drogą zawsze nie mogę się nadziwić, że czasem ktoś wybiera się na wycieczkę, gdzie z założenia trzeba dużo chodzić i zakłada buty na obcasie lub platformie, a potem jest problem. W moim stroju połączyłam moją ukochaną czerwień z czernią, która tworzy bazę moich jesiennych stylizacji. Czerwona jest tunika, koszula i szal, a czarne są buty, torebka, płaszcz i legginsy. Nową rzeczą w mojej szafie są sztyblety z ROMWE, trochę się za nimi naczekałam, bo wyjątkowo przesyłka szła ponad miesiąc, ale z butów jestem bardzo zadowolona.

 
Mam na sobie:
czerwona tunika - New Yorker, %19,99 zł
koszula w kratę - Zara, allegro, ok. 30 zł
legginsy - SAVIDA, SH, 10 zł
płaszcz -  New Yorker, 79,99 zł
torebka - Manzana 89  zł, 
sztyblety - ROMWE

Co sądzicie o moim stroju na wycieczkę?

Komentarze

  1. Marysiu-krótko i rzeczowo--wyglądasz tak;że dech zapiera i wprost nie można od Ciebie oczu oderwać ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te buty w wersji skórzanej i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są wygodne i idealnie sprawdzają się na jakieś szybkie wyjścia ;)

      Usuń
  3. Kochana, te sztyblety masz przepiękne, najlepsze jakie do tej pory widziałam! Połączenie tuniki i koszuli świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie takie proste, nieprzekombinowane - dzięki temu pasują do wszystkiego :)
      tunika wisiała w mojej szafie chyba z pół roku i dopiero teraz miałam ją drugi raz na sobie ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne buty. Ogólnie całość też na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetne;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty!! SUPER;)


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja:) kurcze nie wiedziałam, że niedaleko mnie jest safari:) nie mogę się doczekać Twojej relacji:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne miejsce, byłam tam już drugi raz i zawsze wracam zachwycona ;)
      relacja pojawi się jakoś w tygodniu - jak się wyrobię ;)

      Usuń
  8. Fajnie, fajnie;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, ładnie ;).

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. JAKA TY PIĘKNA W TEJ CZERWIENI :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej stylizacji podobają mi się twoje nowe sztyblety

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dzięki :) noszę go dość często - zdecydowanie jestem zadowolona z jego kupna ;)

      Usuń
  13. Płaszczyk i torebkę chętnie bym przygarnęła :D Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne butki,też na takie polowałam <3
    A co do stroju to jest bardzo fajny
    Pozdrawiam <3
    in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I pięknie na wycieczce wyglądałaś!!! Z czerwienią Ci do twarzy!!! świetna koszula i tunika, Cudowny płaszcz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy tym było mi bardzo wygodnie, a to najważniejsze na takich wyprawach ;)

      Usuń
  16. Ślicznie Ci w czerwieni, bardzo udany zestaw :)
    Ale oczyska to Ty masz! :))))
    Pozdrawiam Marcelko,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tez tunika nie bardzo pasuje, super butki i masz ladne wlosy grube i geste tylko cos z kolorem zrob wkoncu .. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy w końcu dochodzą do siebie ;) wiem, że powinnam pofarbować, ale odkładam to maksymalnie w czasie, bo strasznie dużo włosów "gubię" i nie chcę ich jeszcze obciążać farbowaniem...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  18. mam podobny płaszcz;) jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny płaszczyk mam podobny tylko ze Stradivariusa, torebeczka rewelacyjna:)
    zapraszam na rozdanie http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty na wycieczkę idealne! A widuję dziewczyny wspinające się na tarasy widokowe w butach na niebotycznych obcasach ;)

    http://dwadziesciapiecplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja pamiętam, jak chodziłam w sandałkach gladiatorkach nad wodospady - też mi się to zdarzyło, bo spontanicznie się tam wybraliśmy, a mieliśmy zwiedzać tylko miasto,...

      Usuń
  21. Świetne sztyblety! ^^

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna koszula i buty:))) super Ci w czerwieni:)) i małżeństwo Ci służy- włosy i cera :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor ;)


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula najlepsza!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka