Mała czarna w świąteczno - sylwestrowej stylizacji- „total black look”

Stylizacja świąteczna na kolację wigilijną lub na sylwestra - czarna sukienka, naszyjnik z perłami, czarna kopertówka i asymetryczne szpilki.

Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję stylizacji świątecznej, tym razem z „małą czarną”, która jest podstawą w szafie każdej z nas. 

Sukienka sprawdzi się nie tylko w święta, ale również będzie idealna na inne wyjścia, np. na sylwestra. W tym zestawie postawiłam na „total black look”, który ożywiłam moim ulubionym naszyjnikiem.



Mam na sobie:
- czarna sukienka - OASAP
- kopertówka - allegro, ok. 15zł
- asymetryczne szpilki - DeeZee, ok.100zł
- naszyjnik z perłami - ROMWE
- bransoletka -   iloko.pl


Co sądzicie o świątecznej stylizacji w czerni?

Komentarze

  1. Bardzo ładnie. ;) Buty zjawiskowo wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Marcelko! :) Prześliczna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka. Podczas Świąt na pewno się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, a jeśli nie w 'Święta, to w sylwestra :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony naszyjnik - bardzo często go noszę :)

      Usuń
  5. bardzo swiątecznie wyglądasz:) moim zdaniem idealnie na wigilijną kolację :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dodatki :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka! Widziałam taką ale granatową w H&M'ie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie, gdzie ją kupiłam są jeszcze różowe :)

      Usuń
  8. Podoba mi się materiał tej sukienki choć ja bym wolała dłuższą a bez rękawów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś takie widziałam, chyba na tym samym sklepie, z którego pochodzi moja :)

      Usuń
  9. ta sukieneczka jest obłędna! Pięknie leży! I cudowny naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. to chyba moja jedyna mała czarna torebeczka :)
      muszę pomyśleć nad jakąś nową :)

      Usuń
  11. bardzo ładnie prezentujesz się w tej sukience :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ma pani niesamowicie zgrabne nogi !
    piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dla odmiany pochwalę biżuterię; tylko nie mogę się zdecydować co umieścić na pierwszym miejscu; bo z jednej strony:
    -wzór i delikatność bransoletki są niesamowite i znakomicie podkreślają piękno Twoich dłoni;
    a z drugiej;
    -ten naszyjnik jest obłędny ;-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka