Biała marynarka w klasycznej stylizacji ciążowej

Dzisiaj mam dla Was post ze stylizacją, gdzie pokażę kilka moich nowości. Po pierwsze moją białą marynarkę z FrontRowShop. Taka marynarka była na mojej liście "must have" od bardzo dawna i w końcu trafiłam na taką, która jest idealna - cudowny materiał, pięknie skrojona, ma podszewkę, więc spokojnie może pełnić funkcję cienkiego okrycia wierzchniego





 Mam na sobie:
biała marynarka - FrontRowShop
kopertowa bluzka - BUTIK, %30zł 
spodnie  - no name,  20 zł
białe buty - LovelyWholeSale, kosztowały $16,49
biała torebka - Manzana, 109 zł
naszyjnik z perłami - ROMWE, $ 15,99

Komentarze

  1. Naszyjnik przecudowny podoba mi sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubieniec - był nawet osobny wpis na ten temat tutaj:

      http://marcelka-fashion.blogspot.com/2014/02/naszyjnik-z-perami-moj-faworyt.html

      Usuń
  2. Super bluzka! Wspaniale sie układa. Buty jednak mnie nie uwiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka :).pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Ja co prawda wolałabym te rzeczy w innym kolorze niż biały, ale to tylko dlatego że za białym nie przepadam :) Ty natomiast wyglądasz w nim bardzo ładnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja latem uwielbiam biel - bardzo dobrze się w niej czuję :)

      Usuń
  5. baardzo ładna stylizacja!:)
    bluzka na ciąże super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))
      mam jeszcze jedną bluzeczkę o podobnym kroju i faktycznie w ciąży super się sprawdzają ;)

      Usuń
  6. Wow!! Przepięknie wyglądasz <33 śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super buty ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam tę bluzkę i na po ciąży też est super!
    I marynarka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dziewczyn miało już tego typu bluzki w zeszłym roku - wtedy się nie zdecydowałam, ale teraz ten fason jest dla mnie najlepszy ;)

      Usuń
  9. Bluzeczka rzeczywiście fajnie wygląda i dodatkowo maskuje to, czego nie chcemy pokazywać. Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACYJNY zestaw! Po prostu kwitnąco w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) Mi najbardziej podoba się naszyjnik. Nie pamiętam czy pytałam - to Twój pierwszy dzidziuś? I na kiedy termin :) Ja mam termin na JUTRO!!! hehe, a póki co nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy - termin na września - także jeszcze troszkę :)
      a Tobie kochana powodzenia

      Usuń
    2. dzieki, 3 dni po terminie i nadal nic :)

      Usuń
  12. Świetnie się prezentujesz. Ciąża ci służy ;)
    Stylizacja mnie uwiodła, ale buty to jednak nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często wybieram buty, które niewiele osób by założyło ;)

      Usuń
  13. Śliczna stylizacja. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie kolorów. Elegancko i odpowiednio na tę porę roku. Najbardziej zachwycił mnie naszyjnik, jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to na tę porę roku to powinno się nosić zwiewne sukienki....
      a że mamy pogodę jaką mamy...
      chociaż ostatnie dni upałów mnie wykańczają - już nie wiem jaka pogoda lepsza...

      Usuń
  14. Chyba najlepsza Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jedna z twoich najlepszych stylizacji!:)
    elegancko i gustownie,
    super:)
    bardzo ładnie wygladasz w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  16. Marcelko, pięknie wyglądasz! Jak nic będzie chłopak ;)
    Fajna marynarka, klasyk jak mała czarna.
    Wszystkiego dobrego Kochana :***
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he - podobno ma być dziewczynka :))

      na taką marynarkę polowałam od bardzo dawna - zawsze na wyprzedażach oglądałam białe marynarki, ale jakoś nigdy mnie żadna nie uwiodła - dopiero ta ;))

      :*

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz! koszula jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie! Mama kwitnie. Kiedyś już pisałam, że naszyjnik bardzo mi się podoba, marynarka i buty tez super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie i bardzo elegancko! Również marzę o białej marynarce, ale cały czas,nie mogę się zEBRAĆ, ŻEBY Taką kupić:) A w bluzeczce naprawdę wyglądasz przeuroczo! :)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja w końcu mam moją białą marynarkę ;))
      choć też od bardzo dawno się za taką rozglądałam :)

      Usuń
  20. super Marysiu :) rzeczywiście pieknie wygladasz, a marynarka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancko i klasycznie, podoba mi się, ale dobrze, że dodałaś nieco szalone buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo właśnie takie nietypowe buciki lubię najbardziej :))

      Usuń
  22. Hej, nie chcesz sprzedać marynarki ? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka