Dwa miliony książek po 4,99 zł w Biedronce - przykładowe tytuły książek - czyli dlaczego warto w poniedziałek wybrać się do Biedronki...

W poniedziałek, tj, 08.06.2015 w Biedronce rusza akcja Tanie Czytanie, gdzie będzie dostępnych aż  2 miliony książek w cenie 4,99 zł/szt.- takiej okazji nie można przepuścić, ja z pewnością wybiorę się po jakieś nowe książki do Biedronki, tylko nie wiem czy tylko do jednej, bo u mnie są aż trzy... A to dlatego, że książki będą dostępne w tzw. mixie - czyli właściwie w każdym sklepie będzie można natrafić na inne książkowe pozycje. Najprawdopodobniej wśród dostępnych pozycji znajdą się książki dla dzieci, słowniki, poradniki, książki historyczne i coś z beletrystyki

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-08-06-2015,13995/14/
 Nie jest znana lista wszystkich tytułów książek, które będą dostępne w Biedronce na akcji tanie czytanie, ale wiadomo, że będzie to 1000 tytułów w ilości 2 milionów egzemplarzy. Poniżej kilka przykładowych książek, które najprawdopodobniej znajdziemy od poniedziałku w naszych Biedronkach:

KSIĄŻKI DLA DZIECI

1. "One Direction. Album rozmaitości" - praca zbiorowa
2. "One Direction. Plakatomania" - praca zbiorowa
3. "One Direction. 1D i ja. Sekretny notatnik" - praca zbiorowa
4. "Monster High. Przyjaciółki się nie boją" - Gitty Daneshvari
5. "Monster High. Tom 4. Przyjaciółki na zawsze razem" - Gitty Daneshvari
6. "Malandoo. Świat zwierząt" - praca zbiorowa
7. "Little People. 1,2,3... licz i ty" - Anna Wiśniewska
8. "Liczby i kolory. Hello Kitty" - Sanrio
9. "Hello Kitty. Różowy potwór" - praca zbiorowa
10. "Hello Kitty. Kostiumowy bal" - praca zbiorowa
11. "Angielski z Franklinem. Angielsko-polski słownik obrazkowy. Tom I A-D" - Patrycja Zarawska
12. "Angielski z Franklinem. Angielsko-polski słownik obrazkowy. Tom II E-L" - Patrycja Zarawska
13. "Moja rodzina. Hello Kitty" - Sanrio
14. "Uwielbiam rysować!" - Jennifer Lipsey
15. "Mały książę" - Antoine de Saint-Exupéry
16. "Najlepsze przyjaciółki. Książka z zadaniami" - praca zbiorowa
17. "Na ścieżkach wiedzy. 100 tańców" - praca zbiorowa
18. "Na ścieżkach wiedzy. 100 złudzeń optycznych" - praca zbiorowa
19. "Na ścieżkach wiedzy. Encyklopedia. 100 Gwiazd i planet" – Krzysztof Jędrzejewski (red.)

KSIĄŻKI DLA DOROSŁYCH
20. "Martwy jak zimny trup" - Charlaine Harris
21. "U martwych w Dallas" - Charlaine Harris
22. "Obelisk" - Howard Gordon
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-08-06-2015,13995/14/23."Klejnot. Część 2. Klasyka Literatury Kobiecej. Tom 7" - Maria Rodziewiczówna
24. "Szczęśliwy powrót" - C.S. Forester
25. "Okręt liniowy" - C.S. Forester
26. "Legenda Kella. Tom 1. Kroniki Mechanicznych Wampirów" - Andy Remic
27." Pozłacana klatka. 344 dni internowania Lecha Wałęsy" - Tadeusz M. Lupar
28. "Z podniesioną banderą" - C.S Forester
29. "Jerzy Hoffman - gorące serce" - Marta Sztokwisz
30. "Gitara elektryczna. Kurs podstawowy + CD z ćwiczeniami" - Frank Walter
31. "Perkusja. Kurs podstawowy + CD z ćwiczeniami" - Olaf Stein
32. "Nurkowanie" - Miranda Krestovnikoff, Monty Halls
33. "Morze, nasze morze. Dwudziestolecie międzywojenne. Tom 4" - Sławomir Koper
34. "Kino teatr kabaret. Dwudziestolecie międzywojenne. Tom 2" - Sławomir Koper
35. "Arystokracja. Dwudziestolecie międzywojenne. Tom 1" - Sławomir Koper
36. Afery i skandale. Dwudziestolecie międzywojenne. Tom 3 - Sławomir Koper
37. Smoleńsk 10 kwietnia 2010 - Piotr Kraśko

Lista książek pochodzi z: 
http://finanse.wp.pl/kat,1033781,title,Miliony-ksiazek-za-499-zl-w-sieci-Biedronka-Znamy-pierwsze-tytuly,wid,17568420,wiadomosc.html?ticaid=114ee9&_ticrsn=5

Komentarze

  1. Fajna oferta ksiązkowa, na szczęście w pon mam urlop, to pójdę rano - Koper mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. taki przepiśnik to musze mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, super oferta, wybiorę się na pewno, książki to najlepsza inwestycja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z pewnością się po jakiś wybiorę, bo szukałam takiego do wklejania inspiracji ;)

      Usuń
  6. Aaaa dobrze wiedzieć, będę musiała się wybrać z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia na zakupach, ja będę mogła się wybrać dopiero po południu, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze coś ciekaweg. . .

      Usuń
  7. Ten przepiśnik to ja muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne się skuszę na jakąś książkę :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w pracy cały czas mam tak niskie ceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis okazał się być przydatny :*

      Usuń
  11. W poniedziałek zrobię sobie maraton po Biedronkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Idę jutro polować, może coś fajnego znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez idę - ale dopiero po południu, mam nadzieję, że będzie jeszcze coś fajnego..

      Usuń
  13. o kurcze! Jakie przepiśniki/notesy! ♥
    A przejeżdżałam dziś obok B. i nie weszłam :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wczoraj było jeszcze bardzo dużo tych przepiśników i notesów - także radzę wejść jeszcze raz - myślę, że je jeszcze dostaniesz :)

      Usuń
  14. W mojej Biedronce przeważały niestety książeczki dla dzieci :-D Ale wpadła mi w ręce książka o Jerzym Hoffmannie, więc nie omieszkałam jej zakupić :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj skusiłam sie na dwie:) Świetna ta akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te notesy, takie ekologiczne, ale pamiętam że kilka tygodni wcześniej przepiśniki były dużo lepsze - co prawda były droższe (bo po ok. 20zł), ale miały sporo fajnych rubryk, przekładek itd. Tutaj przepiśnik wyglądał w sumie jak zeszyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - przepiśniki nie zachwycały - taki ni to zeszyt ni to notes...

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka