Jesienna klasyczna stylizacja do pracy z szarym długim swetrem i granatową sukienką

Dzisiaj mam dla Was zestaw idealny do pracy - prosta granatowa sukienka z Lidla i moja nowość - szary sweterSwetrem jestem zachwycona, jest bardzo ciepły i wygodny, nie wykluczam, że zaopatrzę się jeszcze w karmelowy :) 

Zdjęcia wykonała  Ewa Kulig Fotografia artystyczna , zapraszam również serdecznie na jej bloga  ewapatrzy.blogspot.com , gdzie możecie zobaczyć więcej jej pięknych zdjęć !!! 


Mam na sobie:
szary sweter - shein
granatowa sukienka - Lidl, 33 zł 
czarna torebka - Manzana, 89 zł 
botki z kokardami - loompex.pl , 29,99 zł 

Komentarze

  1. O faktycznie, mamy te same sweterki. ;)
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję - to w sumie sweterek, ale w cieplejsze dni spokojnie zastępuje płaszczyk :)

      Usuń
  3. A ja jak zwykle zachwycam się torebką;ale dziś także Twoim makijażem-wyglądasz kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)w tej kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szary sweterek - 25,41$ :)
    Mogłabym prosić również o kliknięcia u mnie w dzisiejszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i super sweter, masz rację, że chcesz kupić jeszcze karmelowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) najbardziej podoba mi się w nim to, że jest taki ciepły :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Super pasuje ten sweter do sukienki. Całość wygląda ładnie i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sweterek idealnie współgra z tą sukienką, coś czuję, ze to będzie jeden z moich ulubionych zestawów...

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz:) sweter jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie duże swetrzyska:). Bardzo fajne zdjęcia. W ogóle Marysiu widać jak się rozwijasz i stylizacyjnie i blogowo. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej jesieni nie rozstaję się ze swetrami...
      dziękuję bardzo kochana :** cieszę się, że to widać, bo staram się jak mogę :)

      Usuń
  10. Zdjęcie drugie od góry - cudowne. Ślicznie wyglądasz. Też lubię takie swetry, trochę jak płaszcz, ale jednak sweter. Też posiadam podobny sweter i noszę go na okrągło.Niestety, robią się na nim kulki od torebki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedno z moich ulubionych zdjęć :)
      dokładnie - w cieplejszy dzień taki sweter spokojnie zastępuję płaszczyk :)
      to mnie zmartwiłaś, ale na razie nie powinno b yć źle, bo jak będzie chłodno, to będę nosić jeszcze płaszcz, więc do wiosny może jakoś wytrzyma...

      Usuń
  11. Ten sweterek jest cudowny i mega Ci go zazdroszczę <3. Więcej uśmiechu kochana! Ślicznie wyglądasz.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      będę starała się o więcej uśmiechu, ale najczęściej potem i tak wybieram te bardziej poważne fotki.... :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie i elegancko :D Śliczny ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek extra! też mam tę torebkę - przybij pionę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać Marysiu, że faktycznie ten sweter robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek a jak wyglądają szczegóły zamówienia z tej strony tego cudownego szarego nabytku, pytam się bo nigdy nie zamawiałam przez obce strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj to kiedyś opisałam
      http://marcelka-fashion.blogspot.com/2013/12/jak-skadac-zamowienie-na-zagranicznych.html
      ale postaram się za jakiś czas napisać nowy - uaktualniony post :)
      w razie czego = pisz :)

      Usuń
  17. Ta stylizacja jest bardzo w moim stylu, wszystko mi się podoba...no może inne buty bym założyła, ale to wynika też z tego, że nie mogę nosić takich krótkich botków do kostki gdyż jestem za niska.
    W ogóle za każdym razem jak widzę u Ciebie jakąś fajną rzecz to obiecuje sobie, że przekonam się do zakupów z tych zagranicznych stron...ale mój zapał szybko słabnie, wolę jednak tradycyjne zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię tradycyjne zakupy, ale.... w chwili obecnej nie bardzo mogę sobie pozwolić na taki spokojny kilkugodzinny wypad po sklepach, więc wybieram zakupy przez internet, najbardziej cierpię, że już od ponad miesiąca nie byłam w SH - nie mam kiedy :(

      Usuń
  18. Hej, jestem pierwszy raz na Twoim blogu. Stylizacja bardzo mi sie podoba prosta i klasyczna. Ja pewnie zamiast tego typu botek dodalabym lakierowane szpilki albo botki na szpilce i troszke mniej kryjace rajstopy. Zaraz zerkne na nastepne stylizacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) bardzo się cieszę, że stylizacja się podoba i mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :))
      pozdrawiam
      p.s. - szpilki to już pewnie na wiosnę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka