Propozycje na świąteczne stylizacje 2015 - 3 wersje - z sukienką, spódnicą i spodniami

Udało się - mam dla Was propozycje świątecznych stylizacji, choć nie tak jak chciałam... Plan był inny, ale zamówione lampy nie dotarły, czasu było zbyt  mało - w związku z czym mam dla Was trzy propozycje świątecznych stylizacji - wersja z sukienką, spódnicą oraz spodniami - w zależności kto co lubi. Zdjęcia szału nie robią, ale nic więcej nie dałam rady wykrzesać z mojego aparatu i to jeszcze wieczorową porą...

 Świąteczne stylizacje - dla przypommnienia:
  • Stylizacja z czerwoną sukienką z kołnierzykiem w kratę - TUTAJ
  • Kilka propozycji na świąteczną stylizacje ze sklepów - TUTAJ 
  • Moje zeszłoroczne pomysły na stylizacje świąteczne - 8 propozycji - TUTAJ
 ZESTAW 1 
Propozycja wigilijnej stylizacji ze spódniczką
złota spódnica - C&A, % ok. 35 zł 
asymetryczne szpilki - Zalando, ok. 90 zł 

 ZESTAW 2
Propozycja wigilijnej stylizacji ze spodniami  -  damski  garnitur
marynarka i spodnie - MANGO, % ok. 19 i 30 zł 
granatowe szpilki  - DeeZee

 ZESTAW 3
Propozycja wigilijnej stylizacji z sukienką
sukienka z kołnierzykiem - MOHITO,  % 60 zł, w stylizacji TUTAJ 
czerwone asymetryczne szpilki - DeeZee, % ok. 80 zł

Sama jeszcze nie zdecydowałam jak będą wyglądały w te Święta, ale oczywiście najbardziej skłaniam się ku jakiejś sukience, oprócz tej z zestawu nr 3 myślę jeszcze o czerwonej sukience z kołnierzykiem w kratkę - stylizacja TUTAJ oraz o nowości, czyli o sukience pokazanej TUTAJ.

Co sądzicie o moich propozycjach?
Co zakładacie na siebie w świąteczne dni.  

Komentarze

  1. wszystkie Twoje propozycje są eleganckie,kobiece i z całą pewnością pasują do tak uroczystej kolacji, jaką jest Wigilia :) ja sama skłaniam się ku sukience-chociaż niezbyt dobrze czuje się w takiej wersji-to rozumiem,ze czasem trzeba zaprezentować się bardziej wytwornie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam sukienki :)
      więc pewnie zdecyduję się właśnie na sukienkę :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie sukienka :-) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. cały czas się zastanawiam czy nie kupić sobie jeszcze fuksjowej :)

      Usuń
  4. Wszystkie trzy zestawy fajne, ale trzeci najlepszy:)
    Piękna sukienka, ślicznie wyglądasz w niebieskim!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobasz mi się w ostatniej stylizacji. Ładnie Ci w tym granatowym kolorku!
    ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
    ŚCISKAM I CAŁUJĘ MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana !
      również wesołych Świąt !!!
      :**

      Usuń
  6. Jak dla mnie najlepiej wyglądasz w sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa, czy te czerwone szpilki z DeeZee są wygodne, bo wyglądają na dość płytkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie są bardzo wygodne i je polecam
      miałam jeszcze czarne, ale złamał mi się w nich obcas, a super mi służyły - byłam w nich na kiilku weselach i świetnie się sprawdziły,

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka