Zawartość pudełka INSPIRED BY JOANNA KRUPA - edycja 1 - grudzień 2015

W przerwie świątecznego obżarstwa - wrzucam Wam zawartość pudełka Inspired By Joanna Krupa - bo wiem, że wiele z Was była go bardzo ciekawa. Ja na swoje pudełko wciąż czekam - z tego co wiem dotrze do mnie w  przyszłym tygodniu i z pewnością podzielę się wtedy z Wami moimi wrażeniami - dzisiaj wrzucam tylko listę produktów, bo pierwsze pudełka dotarły do swoich właścicielek w Wigilię rano, pudełko można zamówić TUTAJ.

http://solutions4ad.com/partner/scripts/click.php?a_aid=55534234a4538&a_bid=586d6eef&desturl=http%3A%2F%2Finspiredby.pl%2F
Zawartość pudełka Inspired By Joanna Krupa

1. ESOTIQ Serum powiększające biust - pełnowymiarowy produkt o wartości 169 zł 
2. AVON Luksusowa szminka LUXE z jedwabiem - pełnowymiarowy produkt 3,6g o wartości 36 zł 
3. CLARENA Odżywka stymulująca wzrost rzęs - produkt pełnowymiarowy 4ml o wartości 88 zł 
4. ARTPLASTIC Voucher na zabieg medycyny estetycznej o wartości 200 zł -  z tego co pisały dziewczyny do wykorzystania tylko w Szczecinie...
5. URODA POLSKA Olejek do twarzy - produkt pełnowymiarowy 10ml o wartości 21 zł - z tego co wiem 1 z 3  wersji
6. AMILIE Róż mineralny - produkt pełnowymiarowy 4g o wartości 29 zł - z tego co wiem 1 z 3  wersji
7. ANSWEAR Voucher na zakupy w sklepie Answear o wartości 50 zł - z tego co słyszałam do wykorzystania przy określonej minimalnej wartości całych zakupów... 
8. PROPOLIA Organiczny szampon miodowy - próbka - saszetka 
9. DERMEDIC Płyn micelarny - produkt pełnowymiarowy 400 ml o wartości 45 zł 
10. BANDI Emulsja z witaminą C - produkt pełnowymiarowy 50ml o wartości 79 zł 
11. SCHWARZKOPF Maseczka do włosów - produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 24 zł 
12. SCHWARZKOPF Spray do włosów - produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 24 zł 
13. SILCARE Mleczna mgiełka - produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 10,99 zł 
14. HATHAT - Voucher na zakupy w sklepie Hathat - o wartości 100 zł - z tego co słyszałam do wykorzystania przy określonej minimalnej wartości całych zakupów...
15. NIFE - Voucher na zakupy w sklepie Nife - o wartości 50 zł - z tego co słyszałam do wykorzystania przy określonej minimalnej wartości całych zakupów...

http://solutions4ad.com/partner/scripts/click.php?a_aid=55534234a4538&a_bid=586d6eef&desturl=http%3A%2F%2Finspiredby.pl%2F
http://solutions4ad.com/partner/scripts/click.php?a_aid=55534234a4538&a_bid=586d6eef&desturl=http%3A%2F%2Finspiredby.pl%2F

INFO:
-  pudełko można zamówić TUTAJ
- jedno pudełko kosztuje w subskrypcji 129 zł  - kolejne edycje mają pojawiać się co 3 miesiące
-  pudełko jest sygnowane, jako "zestaw przygotowany we współpracy z magazynem GALA"
- wartość kosmetyków w pudełku wynosi - po moim szybkim przeliczeniu wg cen podanych na karcie produktowej ok. 525 zł plus 200 zł voucher na zabieg medycyny estetycznej oraz zniżki do sklepów internetowych na 100, 50 i 50 zł

Co sądzicie o tym pudełku 
- myślicie, że warto je zamówić ? 

Komentarze

  1. Raczej nie zdecydowałabym się na zakup, ale ktoś, kto lubi różnorodne kosmetyki chyba będzie zadowolony. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem kosmetykoholiczką, więc myślę, że będę zadowolona, ale czekam, aż zobaczę zawartość "na żywo" :)

      Usuń
  2. Wow tylko pozazdrościć <3
    Ps. Zapraszam do mnie na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupiłabym go... Jakoś nie przemawia do mnie idea tych pudełek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na całe szczęście nie kupiłam, zawartość pudełka mocno mnie rozczarowała, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostateczną opinię wydam, jak dostanę, zobaczę i wszystko oblukam dokładnie :P)

      Usuń
  5. Jakbym dostała w prezencie to z chęcią bym przetestowała :p

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się sama zdecyduje :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością się opłaca, bo sporo kosmetyków w pudełku się znajduje

      Usuń
  7. Od dawna zżerała mnie ciekawość co będzie w tym pudełku :) Chce je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i szczerze jestem zawiedziona. Miałam nadzieję na coś naprawdę extra, coś ekskluzywnego. Z całości użyję może tylko 3 kosmetyki a bony wyrzucę do śmietnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że zawartość Ci nie podpasowała, mi brakuje czegoś takiego co by było bardziej "od Joanny", ale ogólnie kosmetyki lubię :)

      Usuń
  9. W sumie spodziewałam się czegoś lepszego, jak na pudełko inspirowane Joasią Krupą. Bony i vaucher to totalna porażka, a reszta zawartości pudełka jest taka sobie. Raczej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. faje są takie pudełka ale nigdy do końca nie wiesz co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, ale to właśnie na tym ma polegać, bo ma być niespodzianka....

      Usuń
  11. Jak zwykle wiele hałasu nic... A wliczanie do wartości pudełka bonu, który można wykorzystać tylko w Szczecinie, czy też innych zniżek z których można skorzystać dopiero po wydaniu określonej kwoty jest słabe. Ja nie byłabym zadowolona z tego pudełka i cieszę się że go nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego ale spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam jakoś no nie zachwyca. Nie wiem jak Was.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze,że nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiekszosc produktow niestety nie dla mnie. Niby oplacalo sie kupic, o ile ktos rzeczywiscie bedzie uzywal akurat takich kosmetykow, bo jesli o mnie chodzi to wyglada to tak: nie stosuje odzywek do rzes, wiec od razu poszlaby w swiat, olejki do twarzy przy mojej mieszanej cerze tez odpadaja, pomadka - zalezy jaki kolor by sie trafil, roz - mialam z tej marki juz 6 albo 8 probek (byly swietne i niesamowicie wydajne, wiec pelnego opakowania tez bym nie zuzyla i pewnie tez by poszedl w inne rece), plyn micelarny Dermedic mialam i byl slabiutki, wiec zuzylam go jako tonik, maska do wlosow - juz ja mam :P, bonow bym nie zuzyla bo nie lubie kupowac przez internet nie widzac uprzednio danej rzeczy, takze zostalyby mi tylko probki, serum, mgielka i spray do wlosow, ktore zuzylabym z przyjemnoscia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie większość kosmetyków z pewnością będzie w użyciu, dlatego jestem zadowolona z zawartości - tym bardziej, że pomadka i róż są idealnie trafione i już się z nimi bardzo polubiłam :)

      Usuń
  16. Nie zachęca mnie zawartość do zakupienia tego pudełka...szczerze myślałam, że będzie bardziej atrakcyjnie (szczególnie pod względem kosmetyków)

    OdpowiedzUsuń
  17. Luksusowa edycja a dali pomadke Avonu. Zawartosc mnie nie zachwyciła, tym bardziej, że doliczyli wartość bonu i zniżek

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm... Mocno przegięte a produkty nie takie luksusowe... I na pewno nie wybrane przez Krupę... Hmmm... Serum Esotique musiało się znaleźć w końcu to ona je reklamuje. DLa mnie pudełka subskrybcyjne są zdecydowanie za drogie..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka