Trend sezonu - naszywki na ubraniach w stylu lat 90 tych - torebka Zara + Cotton Balls i stoliki w Netto

Jednym z gorących trendów na najbliższy sezon są naszywki, które zawładnęły ubrania i dodatki - jest ich wszędzie pełno, ale to mi nie przeszkadza, bo i ja je pokochałam.... Kolorowe naszywki, jak z dziecięcych ubrań kojarzą się z latami 90-tymi, do których powrót w tym sezonie jest bardzo wyraźny, bo przecież total denim look to również nawiązanie do mody lat 90tych


Moją pierwszą rzeczą z naszywkami jest torebka ze zdjęcia - ZARA, 119 zł - w sklepie TUTAJ. Torebka wpadła mi w oko na filmie u Radzki i od razu wiedziałam, że musi być moja - a rzadko tak mam... Od razu chciałam ją zamówić, ale gdy chciałam dodać ją do koszyka - okazało się, że jest niedostępna, poprosiłam koleżankę, żeby sprawdziła mi u siebie w sklepie, ale też już ich nie było... W czwartek znów pojawiła się on-line, od razu zamówiłam, a w piątek była już u mnie :) Obecnie znów jest niedostępna, ale jeśli będziecie nią zainteresowani warto kliknąć o powiadomienie mailowe, gdy będzie dostępna - bo tylko dzięki tej opcji udało mi się ją upolować :)

Co do samej torebki 
  • - jest piękna, świetnie się prezentuje
  • - wewnątrz ma dwie przegródki, ale nie ma kieszonki na zamek
  • - jest średniej wielkości, ale ciężko mi w nią zmieścić wszystko - jednak najpotrzebniejsze rzeczy się udało i wiem, że jakoś będę musiała - bo torebką jestem zachwycona :)
Jeansy z naszywkami - to kolejna rzecz, jaka mi się marzy, te ze zdjęcia pochodzą z Mohito, ale on-line są niedostępne. Ja mam taki plan, że prawdopodobnie sama ozdobię jakieś swoje spodnie naszywkami - myślę, że będą to boyfriendy z Lidla, które można znaleźć w aktualnej gazetce - KLIK. Muszę się Wam przyznać, że odkładając rzeczy Ł., które są już na nią za małe - odłożyłam kilka z naszywkami, którymi planuję ozdobić spodnie - jeśli to zrobię, z pewnością pokażę Wam efekty mojej pracy.

 Zestaw naszywek - super sprawa, te ze zdjęcia można dostać w Stradivariusie - mi najbardziej poodbają się te z pomadkami i chyba sobie jakieś zamówię, gdy będą dostępne :)

Torebki listonoszki z naszywkami: 1 - Mohito, 99,99 zł    2 - ZARA, 119 zł

Jeansowe ubrania z naszywkami: 1 - Mohito, 129,99 zł    2 - Mohito, 149,99 zł

 ubrania z naszywkami: 1 - ZARA,119,99 zł    2 - ZARA, 79,99 zł   3 - Mohito, 129,99 zł  4- Mohito, 89,99 zł   5- MOHITO, 119,99 zł    6- Mohito, 59,99 zł
 _________________________________
 W Netto od jutra Cotton Ballsy i stoliki pomocnicze - koniecznie sprawdźcie TUTAJ - nie wiem, jak to się stało, że zapomniałam o tym napisać we wpisie gazetkowym....

https://netto.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-netto-14-03-2016,19128/8/

Co sądzicie o ubraniach i dodatkach z naszywkami ? 
Lubicie ten trend ?

Komentarze

  1. Bardzo fajny trend, w stradivariusie jest też sporo ciekawych propozycji z naszywkami/naklejkami, jak i same naklejki do własnego zagospodarowania. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za podpowiedź -już dodałam info - niby słyszałam o tych zestawach, ale gdy przygotowywałam wpis, to o nich zapomniałam...

      Usuń
  2. Torebki z cudownymi naszywkami ma włoska firma Braccialini. Polecam są piękne i ze skóry jak ktoś lubi. Sama mam problem zawsze które podoba mi się najbardziej. Spodnie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest ta torebka. :) Ja ostatnio też kupiłam naszywki ale dla... syna. Łatam nimi rozdarcia, które mu się czasem przytrafiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. MOschino to puściło już i wszyscy się "inspirują" - trochę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie się jeszcze nigdzie w oczy te naszywki nie rzuciły. A tu widzę całe polowanie trzeba zrobić na nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że za czasów mojego dzieciństwa był na nie szał. Nie sądziłam, że wróciły już ich lata świetności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka wygląda bardzi ciekawie :) Na pewno ożywi niejedną stylizację, myślę że takie trendy są bardzo potrzebne by rozweselić szare ulice ;) Co do gazetek to lecę jutro po stolik, tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebki jestem bardzo zadowolona, pasuje do wszystkiego ;)

      Usuń
  8. Nie podobają mi się takie naszywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, takie naszywki z pewnością nie przypadną do gustukkażdemu

      Usuń
  9. Wyglądają bardzo fajnie, tak radośnie :) Pozdrawiam serdecznie, zapraszam też na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka wygląda super i chętnie bym ją kupiła, ale obiecałam sobie kupować już tylko najwyższej jakości torebki na lata... Potem okazuje się, że w szafie leży kilkanaście torebek w których nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja jeszcze do tego nie dorosłam, ale próbuje :P
      Ta wpadła mi w oko i nie mogłam się oprzeć i nie żałuję, bo jest super ;)

      Usuń
  11. To prawda w tym roku naszywki królują :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobją mi się rzeczy z naszywkami ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. trend zdecydowanie nie dla mnie, wolę bardziej klasyczny basickowy styl :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się te naszywki strasznie podobają

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka świetna- tańszy odpowiednik Moschino :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszywki pamiętam jeszcze z czasów swojego liceum i swojego plecaka-kostki. Nie sądziłem, że jeszcze wrócą kiedyś do łask. Muszę więc pogrzebać w szafie, może znajdzie się i plecak i będę miał dodatek idealnie wpasowujący się w trendy :) A propos mody lat 90. zapraszam również do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. odważne stylizacje - podobają mi się na innych :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka