Problemy z komputerem - gdzie szukać rzetelnych informacji

Zna to pewnie każda z nas - jakaś nagła awaria, problem z komputerem, czy omyłkowe usunięcie ważnych zdjęć - można by było wymieniać tak w nieskończoność. Sama ostatnio miałam kilka razy podobne nieprzewidziane sytuacje podczas pracy przy komputerze.  Rozwiązania często szukamy długo i ciężko nam dotrzeć do przyczyny problemu. Można sobie pomóc zadając pytanie na stronie www.zapytaj.trybawaryjny.pl, którą chcę Wam trochę przybliżyć w dzisiejszym wpisie.


Co wyróżnia portal www.zapytaj.trybawaryjny.pl
  • - jest to portal, który powstał z myślą o laikach w sprawach komputerowych
  • - pytanie może zadać każdy, choć by było bardzo banalne - bo przecież nikt nie wie wszystkiego i nie zna się na wszystkim
  • - najważniejsze- odpowiedzi na wszystkie pytania udzielają eksperci pomocy technicznej antywirusa AVG - dlatego mamy pewność, że uzyskamy rzetelną odpowiedź i nikt nas nie wyśmieje z naszym pytaniem.


 Zasady działania forum poznacie oglądając poniższy film:


Wpis powstał w ramach współpracy z portalem  www.zapytaj.trybawaryjny.pl

Komentarze

  1. Ciekawe te portale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polefam zajrzeć i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie ;)

      Usuń
  2. Jak odzyskać skasowane zdjęcia
    ddd
    dora1989@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć o ich istnieniu, bo ja mam więcej niż jedno pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w konkursie.
    Moje pytanie: Jak zablokować wyskakujące reklamy w przeglądarce?
    Mail:daria.jozwicka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    Moje pytanie: Dlaczego router nie podaje sygnału do drugiego pokoju, choć powinien podać na ok.50m?
    e-mail: smolarek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w konkursie
    Moje pytanie: czy mogę jakoś poprawić szybkość pracy mojego notebooka?
    e-mail: kupakalicka2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie
    Moje pytanie: Jak pozbyć się wszędobylskich reklam w przeglądarce ?
    e-mail : fashionsmachines@gmail.com
    Polubiłam fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swoją własną "pomoc komputerową" w domu. Ale e kontakcie z komputerem czasem zamieniam się w taką zagubioną dziewczynkę, która ma problem z mnóstwem rzeczy. Wychodzę jednak z założenia, że nie każdy musi się znać na wszystkim i właśnie po to są takie portale. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w konkursie
    Moje pytanie: Czy można odzyskać dokumenty opróżnione z kosza?
    email: kasiaa15-88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w konkursie
    Moje pytanie: Jak w inny sposób niż poprzez klawisz PrtSc zrobić print screen? Tak aby zrzut ekranu zapisał się automatycznie w folderze ze zdjęciami jak to ma miejsce w smartfonach.
    dumspirospero90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w konkursie :-)
    Moje pytanie: Dlaczego za każdym razem mój komputer pokazuje mi totalnie abstrakcyjną datę i godzinę? Ostatnio był to rok 30355…
    e-mail: aneta.szu19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy możemy spodziewać się wyników konkursu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłałam zapytanie do sponsora jak mk potwierdzi to zaraz wrzucę. Mam nadzieję, że to będzie na dniach.

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka