Stylizacja z czarną asymetryczną sukienką - blog o modzie i nie tylko...


Mój strój dnia - dodatki w panterkę, czarna sukienka.


Dzisiaj chcę wam pokazać jedną z nowych rzeczy w mojej szafie - moją czarną symetryczną sukienkę.


Sukienkę można kupić tutaj - KLIK Ogólnie sukienka jest na mnie luźna - wygląda dokładnie tak, jak na modelce na sklepie, ale że ja wolę jednak bardziej dopasowane rzeczy - zapięłam ją z tyłu agrafką, która wcale nie była widoczna. W związku z tym można nosić ją na różne sposoby :) Dodałam do niej panterkowe dodatki - korale oraz torebkę z futerkiem z  MOHITO, która bardziej kojarzy się z sezonem jesienno-zimowym, ale fajnie zgrała się z tą sukienka i koralami. Jestem zadowolona z efektu :)


Czarna asymetryczna sukienka - www.dinodirect.com  -  KLIK
korale w panterkę - no name
pierścionek z kamieniami - AVON
torebka z futerkiem - MOHITO
czarne buty - no name
okulary - no name
bransoletki - no name z mojej szkatułki :)





Zapraszam na mój profil na Facebooku  :))

http://www.facebook.com/MarcelkaFashion
kliknij lubię to !!!  

 Słowa kluczowe: czarna asymetryczna sukienka blog, stylizacja z asymetryczną sukienką blog, panterkowe dodatki, stylizacja z czarną sukienką, torebka Mohito z futerkiem stylizacja na lato blog, mój blog o modzie i nie tylko, asymetryczna sukienka stylizacja blogblog lifestylowy, Marcelka Fashion blog, outfity blog,

Komentarze

  1. Okulary <333
    zapraszam do mnie Ja już obserwuje ;)..I jeszcze takie pytanko w czy edytujesz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodnie z wcześniejszą obietnicą - dopisuję ceny ubrań :)

      Czarna asymetryczna sukienka - www.dinodirect.com - KLIK - ok. 10 dolarów
      korale w panterkę - no name - dostałam w prezencie
      pierścionek z kamieniami - AVON - ok. 25 zł
      torebka z futerkiem - MOHITO - nie pamietam
      czarne buty - no name - 12 zł
      okulary - no name - ok. 6 zł
      bransoletki - no name z mojej szkatułki :) - po 2, 5 zł


      :))

      Usuń
  2. świetny zestaw! :) jedyne co bym zmieniła to buty na jakieś delikatniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham asymetrię :)!

    pozdrawiam,
    x Gigaaa x

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tu. Chyba będę zaglądać częściej! :>

    ps. Jestem z ''Come take me over'' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowo, świetnie wszystko połączyłaś! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty fatalnie skracają nogi, sukienka nie jest zła - gdybyś tylko nie dobierała tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam panterkowe dodatki :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj!
    Sukienka jest fajna, masz ładne nogi więc pasuje.
    Buty absolutnie nie pasują,bardzo skracają nogi,wyglądają fatalnie.
    Torebka też mi się nie podoba.
    Generalnie za dużo dodatków, obwiesiłaś się jak choinka na Boże Narodzenie.
    Same korale by wystarczyły, albo same bransoletki, do tego torebka która nie przyciąga uwagi i gładkie okulary.
    pozdrawiam
    bb-m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz,
      lubię takie dodatki i już ;)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. jak to mówią co za dużo,to...
      elegancja jest w prostocie, ale to moje zdanie
      jeszcze gdyby zdjęcia miały głębię ostrości, byłoby cudnie
      pozdr
      bb-m

      Usuń
  9. świetny set! rewelacyjne dodatki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo :) Malowałam farbą Echos Colour o numerze 7.666 to farba fryzjerska, aczkolwiek malowałam włosy po rozjaśnieniu całości, no i muszę uprzedzić, iż farba (kolory czerwieni i rudości zwłaszcza) bardzo szybko zmywają się z rozjaśnianych włosów, także w niedługim odstępie czasu należy pomalować po raz kolejny. Mam nadzieję, że pomogłam. :) Pozdrawiam!
    JEZZYLOOK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest obłędna! Świetnie w niej wyglądasz :) Ale znowu będę się czepiać nadmiaru dodatków ;) Chociaż i tak wyglądasz super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sukienka i torebka, bardzo do twarzy Ci w tym kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo ładna, ale wydaje mi się , że za bardzo przeładowałaś stylizacje dodatkami - zrezygnowałabym z naszyjnika albo bransoletek, przez ich natłok ginie cały urok sukienki, a szkoda, bo jest urocza:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ! te korale są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka śliczna! torebka też bardzo ciekawa :))


    dziękuję ślicznie za wizytę i mam nadzieję, że jeszcze zajrzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe dodatki ;) Podobają mi się, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję! zapraszam do mnie www.fairyonthecatwalk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo,asymetryczna sukienka - always in love <3 wyglądasz prześlicznie!
    Zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna sukieneczka, a korale naprawdę pasują :) zmieniłabym tylko torebkę :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w tej sukience dobrze wygladasz-służy Ci:)

    ale torebka mi sie wcale nie podoba

    Ale ogolnie zestawik super:)


    ZAPRASZAM DO MNIE;):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka prześliczna! <3
    Torebka fajna, fajna :)


    Oliwkaaja.blogspot.com
    Zachęcam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja polecam coś takiego http://czarnasukienka.pl/index.php/sklep/sukienki/sukienki-wieczorowe/koronkowa-sukienka-z-fala-detail.html
    ma coś eleganckiego w sobie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne korale, one są materiałowe?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka