Like a Pocahontas – stylizacja – piórka, frędzle i czerń - mój blog o modzie i nie tylko…

Mój strój dnia z czarną bluzeczką – lumpeksowi zdobyczą za 2 zł.

Choć ostatnio pogoda nas nie zachwyca, chcę wam przedstawić jeden z moich typowo letnich outfitów. Choć zazwyczaj latem uwielbiam chodzić w kolorowych, jasnych rzeczach, to czasem wygrywa z nimi czerń, która jest niezwykle funkcjonalna – w zależności od dodatków – może stworzyć zestaw na różne okazje.


W moim dzisiejszym stroju można znów zobaczyć czarną mini spódniczkę, którą uwielbiam i noszę bardzo często. Myślę nad zakupem tego typu spódniczek jeszcze w innych kolorach, w tej chwili mam jeszcze malinową, ale ostatnio widziałam w h&m spódniczki tego typu w wielu kolorach, po całe 19,90 zł. Także chyba skuszę się jeszcze na jakąś – może na musztardową, albo bordową - jest to kolor, który ma być bardzo modny jesienią – ale nie jestem pewna czy były w takim kolorze w h&m.


Wracając do stylizacji – spódniczkę zestawiłam ze zwiewną bluzeczką mgiełką, którą zakupiłam w SH za całe 2 zł… Choć na metce widnieje rozmiar M, z pewnością jest o wiele większa, można powiedzieć, że to bluzeczka oversize. Dlatego też postanowiłam ujarzmić ją paskiem w tali. Bluzeczka idealnie sprawdziła się w upalne dni – jest bardzo zwiewna. Całość dopełniłam butami z frędzlami oraz torebką i naszyjnikiem w podobnym klimacie.



Zwiewna bluzeczka – SH
czarna spódnica  – New Yorker
buty z frędzlami – Dash44  
czarny pasek – no name
naszyjnik z piórami – House
bransoletki – no name
torebka z fędzlami - SH
pierścionek w panterkę – Stradivarius  

Komentarze

  1. świetny outfit;) z tymi dodatkami mega!

    zdecydowanie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodnie z wcześniejszą obietnicą - dopisuję ceny ubrań :)

      Zwiewna bluzeczka – SH - 2 zł
      czarna spódnica – New Yorker - ok. 30 zł
      buty z frędzlami – Dash44 KLIK % ok. 50 zł
      czarny pasek – no name - 10 zł
      naszyjnik z piórami – House % 10 zł
      bransoletki – no name - 2, 5 zł
      torebka z fędzlami - SH - ok. 15 zł
      pierścionek w panterkę – Stradivarius - % ok. 10 zł



      :)))

      Usuń
  2. super!
    dodatki robią swoje
    bardzo mi sie podoba
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię frędzle i pióra. Ładnie ci w takich prostych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały zestaw! Na 5+! O spódniczkach tego typu wiem doskonale bo sama mam beżową! Cały czas w niej śmigam uniwersalna jak diabli, teraz już wiem, że jeszcze czarną muszę dorwać ;-D Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie masz wpsniałe bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza torebka <3! nie wierze że w SH! Na prawdę? za ile?:O W sumie to nigdy nie kupowalam w zadnych lumpeksach..ale ostatnio mnie to zaciekawilo;)
    zapraszam też do mnie: http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes coraz lepsza. wygladasz wspaniale w tej stylizacji i w tej fryzurce!!!! miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super torebka :))
    Pozdrawiam i zapraszam : http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) tylko moze buty bym zmieniła...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka