Moja biżuteria - ostatnie zdobycze z iloko.pl

Złota kolia, bransoletka z kolcami, kokardki, pierścionki, bransoletki - moje nowości w szkatułce :)


Tak, jak pisałam przy okazji jednego z ostatnich postów - zrobiłam ostatnio zakupy na iloko.pl - KLIK - i dzięki temu zaopatrzyłam się w piękną biżuterię. Dzisiaj tak bardzo na krótko, ale za to sporo zdjęć :)


Na zdjęciach są widoczne książki - aktualnie czytam "Dynastie, które stworzyły luksus" Yann Kerlau, ale po przeczytaniu rozdziału o Chanel - pobiegłam do księgarni po "Coco Chanel Życie Intymne" Lisy Chaney - no i teraz czeka ta książka na swoją kolej :)

A poniżej kilka zdjęć mojej nowości - stojaka na biżuterię - dostałam go oostatnio w prezencie i jestem nim zachwycona !!!







Zapraszam na mój profil na Facebooku  :))

http://www.facebook.com/MarcelkaFashion
kliknij lubię to !!!  
 
Słowa kluczowe / Tagi : biżuteria blog,  złota kolia , szeroka bransoletka z kolcami, kolczyki kokardki , Marcelka Fashion blog, pierścionki z kokardkami ze skóry, bransoletka łąńcuch i skórzana kokarda, złota kolia do czego, iloko biżuteria stylizacje, duże pierścionki blog, naszyjnik czarny trójkątzłote dodatkiblog o modziefashion blogspotbiżuteria z iloko moja opinia blog ,

Komentarze

  1. też ostatnio zaopatrzyłam się w bizuterię, która jutro do mnie dotrze, dziś dostałam zegarek inspirowany zegarkiem Michaela Korsa (bardzo chciałam mieć pozłacany zegarek) i okulary aviatorki (moje ukochane zgubiłam w pt) Świetna jest ta bransoletka z kolcami, a co do książek też czytałam Coco Chanel, ale napisaną przez Picardie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy moglabys podac autora tych "Dynasti"? Na zdjeciu nie widac zbyt dobrze. I, jesli masz, tytul oryginalny (niewazny jezyk). Ja moge polecic "De luxe: how the luxury lost its luster", Dany Thomas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yann Kerlan - autor
      "LES DYNASTIES DU LUXE " - tytuł oryginalny

      mam nadzieję, że pomogłam :))

      Usuń
    2. Dziekuje.

      Usuń
  3. cudowna biżuteria :) ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny taki stojak na bizuterię, ja trzymaam swoją w kuferku, ale strasznie mi się przez to wszystko miesza i plącze. A Twoje nowe pierścionki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety - na tym stojaku mieści się tylko kilka par moich ulubionych kolczyków !!!

      resztę trzymam w szkatułkach, pudełeczkach, itp ....

      :)

      Usuń
  5. fajne zakupy:) bransoletka i kokardy cudo! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza bransoletka jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. love all of the bows!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej zachęciły książki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna biżuteria ! nawet nie wiem co jest naj , może ta bransoletka z kolcami, chociaż pierścionki też są extra:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna branzoletka i obroża, na która niby mam ochote od dłuższego czasu, ale jeszcze się nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo zastanawiałam się nad tą obrożą i w końcu kupiłam :)
      i jestem bardzo zadowolona !

      Usuń
  11. Najbardziej podobaja mi sie te duze kokardki - to bransoletki?
    Pomaranczowa szminka o ktora pytalas to Manhattan 34N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duża brązowa ze złotym łańcuszkiem - to bransoletka

      dwie pozostałe to pierścionki :)

      Usuń
  12. świetne zakupy:) bardzo lubię kokardki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kokardki, nadają takiej dziewczęcości każdej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biżuterie, dodatki mogą zmienić bardzo dużo w każdej stylizacji. ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokardki sa takie "słitasne", nie w moim stylu, ale czarny trójkąt na złotym łańcuszku czy złota kolia- podobają mi się :) Zresztą w iloko każdy sobie coś znajdzie na swój gust i kieszeń :) pozdrawiam

    artwordstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ooooj... prześliczną masz biżuterię, zakochałam się we wszystkich twoich cudeńkach..:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic :) i love this items!! You make your own these beauties? Congratulations. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie kokardki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka