Jesienne liscie w kolorze czerwonym... Nowa odsłona czerwonej marynarki w stylizacji.

Mój strój dnia z czerwoną marynarką, czarną spódniczką oraz bluzką koszulową w liście.


Dla mnie kolorem tej jesieni staje się czerwień, nie burgund czy ciemna zieleń, które są smutne i przygnębiające, tylko energetyczna czerwień.



W moim dzisiejszym stroju dnia, oprócz znanej z wcześniejszych stylizacji czerwonej marynarki, można jeszcze zobaczyć czarną spódniczkę oraz bluzkę koszulową we wzór w beżowe i czerwone liście. Kiedyś prawie wcale nie nosiłam bluzek koszulowych, ostatnio coś mi się odmieniło i lubię je coraz bardziej... Ta z dzisiejszej stylizacji należy do moich ulubionych.



 Czerwona marynarka - New Yorker, 79,99 zł
czarna spódniczka - Atmosphere, SH, 5 zł
granatowa koszula w liście - SH, 5 zł
czarne platformy - allegro, 30 zł licytacja
okulary - Reserved, 20 zł
pierścionek - Avon, 25 zł

Czerwoną marynarkę można już było zobaczyć na blogu w zestawieniu z :

- czarną spódniczką ołówkową i koszulą - KLIK
- szarymi rurkami - KLIK
 

Zapraszam na mój profil na Facebooku  :))
http://www.facebook.com/MarcelkaFashion
kliknij lubię to !!!  

Komentarze

  1. w czerwonym kolorze jest ci ślicznie:)))))))
    3 zdjęcie od góry- pięknie na nim wyszłaś(Twoja twarz dokładnie:)
    tylko czemu nie ma pełnego-całego zdjęcia z odpiętą marynarką???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :***

      niestety nie ma takiego zdjęcia, bo zdjęcia było robione wieczorem, jakoś przed 7 chyba i niestety pogoda była niesprzyjająca...

      ale koszula jeszcze się tutaj pojawi na blogu w pełnej okazałości :))

      Usuń
  2. Lubię połączenie czerni z czerwienią, więc podoba mi się ten zestaw, taki radosny :)
    u mnie nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwien!!!! zestaw jest idealny marynarka z czarną spódnicą wygląda świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne dłonie! :)

    Uśmiechaj się odważniej, w uśmiechu ci do twarzy,a prawie nigdy się nie uśmiechasz, jeśli już to tak nieśmialo.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się częściej uśmiechać :)

      jakos nigdy nie zwracałam uwagi na moej dłonie ;0

      Usuń
  5. Bardzo ładnie Ci w czerwieni! Marynarka bardzo Tobie pasuje!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu Moja KOchana, bardzo proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień <3
    Do tego czerwone paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) miałam trochę czasu, żeby zadbać o takie detale, jak poznokcie :)

      Usuń
  8. koszula wydaje się bardzo oryginalna,
    szkoda że jej lepiej nie widać, bo jestem jej ciekawa,
    stylizacja na plus oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, koszula pojawi się jeszcze w kolejnych stylizacjach, \a zdjecia były robione póżnym popołudniem i niestety nie jest to dobra pora na robienie zdjęć... :(

      Usuń
  9. Bardzo ładnie, ten kolor fajnie podkreśla Twoją jasną karnację:)
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak pisałam o poprzedniej stylizacji!!! pniesz się co raz wyyyyyyyyyżej!!! Gratuluję! stylizacja na 5+... I TERAZ TO WIDZE ŻE NIE TRZEBA MIEĆ SUPER MARKOWYCH I NAJDROŻSZYCH CIUCHÓW ŻEBY ZROBIĆ SUPER STYLIZACJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo !!!!

      :***

      bardzo się cieszę, że się podoba :)

      zgadzam się - jak już kiedyś pisałam - nie lubię wydawać dużych kwot na ubrania, bo mi się szybko nudzą...

      Usuń
    2. no tak, raczej u Ciebie nie ma na blogu ciuszków z Zary , Mango,
      H&M to sporadycznie....

      Usuń
    3. coś tam z Zary się kiedys pojawiło ;)
      z Mango nie - raczej mnie nie przekonuje...
      w H&M zawsze podoba mi sie wiele rzeczy,
      ale po przymierzaniu jakoś już mniej...

      Poza tym uważam, że to mój atut, bo łatwo ubrać się od stóp do głów w Zarę i wyglądać, jak z lookbooka ;)

      ja wolę SH i trochę pokombinować !
      :)

      Usuń
    4. ja nie wiem dziewczyny co Wy widzicie w tych ciuszkach z SH,
      ja wolę zakupić jedną porządną nową rzecz, z moją rozmiarówką niż stare, porościągane ciuszki z SH, w dodatku jeszcze ciężko o prawidłową rozmiarówkę, bo najwiecej jest dużych rozmiarów, a w przeróbki się nie bawię, bo po pracy po prostu mi się nie chce

      Usuń
  11. Super :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. zauważyłam, że wzięłaś rady dziewczyn do serca i już nie obwieszaszsię toną biżuterii jakby z ,,bazarku",
    teraz ślicznie- pierścionek, kolczyki i okularki- wszystko w dodatkach nieprzesadzone:)
    jak wcześniej ktoś napisał- też bym chciała zobaczyć koszulę w pełnej odsłonie:)

    w czerwieni jest ci do twarzy:)super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa,
      co do biżuteri - zawsze tak mam, że zimą jej prawie nie noszę,
      a potem latem nadrabiam ;)

      koszula pojawi się w jednej z kolejnych stylizacji w pełnej odsłonie...

      Usuń
  13. W tym wydaniu czerwona marynarka podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. takie fajne stylizacje pokazujesz,
    czemu nie wystawiasz ich na profilu:,, STYLIZACJE.PL"????

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka jest cudna :)

    Genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień fajnie pasuje do tej stylizacji, ponadto tak jak zostało już wcześniej napisane - w takim odcieniu Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...
      a pomyśleć, że kiedyś prawie nie nosiłam czerwieni,...

      Usuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  18. te okularki szalenie ci pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki !!!
      to chyba moje ulubione,
      bo najczęściej w nich chodzilam,
      szczególnie latem,
      teraz jakoś zapomniałam i dopiero ostatnio je wyciągłam..

      Usuń
  19. Zgadzam się, że okulary dodają Ci charakterku ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne buty!!I to za taka kase, zazdroszcze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważna jesteś Marcelko, tyle zdjęć! Podziwiam takie blogi w których autorki ich prezentuje siebie na zdjęciach!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. pasują Ci czerwienie...
    ja zawsze czekam na jesień, żeby móc się nasycić jej kolorami... i nosić czerwienie, bordo, złoto i wszelkie rudości =]

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka jest trochę za szczupła;
    za bardzo się marszczy - nie widzisz tego?
    W czerwieni Ci ładnie - to Twój kolor
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka