Koszula w pepitkę w nowej odsłonie... stylizacja na takie jeszcze cieplejsze dni...

Czarne rurki, koszula w pepitkę, kokarda, shopper bag, ja i mój pies ;) 


Pepitka to wzór, który ciągle powraca do łask, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym. W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam moją koszulę w czarno-białą pepitkę, swoją drogą jest to najbardziej popularne połączenie, sama mam jeszcze ubrania w różowo-czarną pepitkę oraz w żółto-czarną i w każdym połączeniu bardzo mi się podoba... Uważam, że warto mieć w swojej szafie rzeczy w pepitkę - ponieważ, po prostu, ona nie wychodzi z mody... Z pewnością zobaczycie ją jeszcze wiele razy na moim blogu w różnych wydaniach...


W moim dzisiejszym stroju dnia bluzkę koszulową w pepitkę ozdobiłam czarną wstążką i zestawiłam z klasycznie z czarnymi spodniami. Troszkę ekstrawagancji w dodatkach - zielone buty oraz ruda torba.









koszula w pepitkę - SH, ok. 5 zł
czarne rurki - ZARA, % ok. 50 zł
torebka typu shopper bag - allegro, ok. 45 zł
zielone buty - allegro, ok. 40 zł

Zapraszam na mój profil na Facebooku  :))
http://www.facebook.com/MarcelkaFashion
kliknij lubię to !!!  

Komentarze

  1. Super stylizacja !! Koszula jest cudowna - chce taką!!! Buciki cudo- i fajna fryzurka!!!!
    buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ja mam taka czerwona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwona pepitka też jest super !!
      niestety nie mam żadnej rzeczy w czerwoną pepitkę...
      muszę to zmienić ;)

      Usuń
  3. masz tylko ta torebke? pytam poniewaz ona ostatnio "króluje" w twoich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mam więcej torebek :)
      po prostu tą bardzo lubię,
      bardzo przypadła mi do gustu,
      przede wszytskim dlatego, że jest bardzo poręczna i pojemna...
      ale spokojnie - inne torebki też się pojawią ;)

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba ta koszula i buty, poluję na pepitkę, ale nigdzie nie mogę nic znaleźć ;/ moni

    OdpowiedzUsuń
  5. błagam cie zrób cos z włosami! daj mi zabiegi nawilazjące nie sa one drogie a jakie skuteczne! bo na prawde sa w okropnym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się na prawdę :(
      myślę nad ścięciem trochę...
      zobaczymy - może da się je trochę odratować..
      :(

      Usuń
  6. Koszula super :) A psiak jest cudny!!! :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten psiak umie robić oczy, jak kot ze Shreka, gdy czegoś chce ;)

      Usuń
  7. Świetna koszula, też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja świetna:))))))
    śliczna koszula,
    torebka ta sama ciągle, ale ja też tak mam, że jak mi torebka odpowiada, to ciągle ją noszę, wszedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, szczególnie, jak ma się coś nowego - ciągle by się to nosiło ;)

      Usuń
  9. mmm. zazdroszczę koszuli! ;)


    http://mojemalefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, koszula prześliczna:))))))-inspiracja:)
    aż miło się ogląda dzisiejszy twój wpis na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;))
      aż miło się czyta takie komentarze...

      Usuń
  11. KOSZULA w pepitkę jest boska!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam pepitkę, to wzór, który nigdy nie będzie passe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się !
      i warto mieć rzeczy w pepitkę w swojej szafie :)

      Usuń
  13. Koszula cudna, a takiej torebki szukam od dawna : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pepitke, ale trzeba to bardzo dobrze dobrac, czyli dokladnie tak jak Ty to zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to twój najśliczniejszy post!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna torba! A piesek przesliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motywu pepitki wyjątkowo bardzo nie lubię. Ale za to kokardka pod szyją- cudo ! Sama uwielbiam takie kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowna bluzeczka i cały outfit <3
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jak będziesz tak rzadko dodawać nowe stylizacje, to przestanę tu zaglądać, bo co zajrzę, to ciągle to samo wisi :(
    bb-m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam i obiecuję poprawę....
      staram się dodawać posty przynajmniej co dwa dni,
      niestety w tym tygodniu nawał obowiązków i nieoczekiwanych zdarzeń - całkowicie mi to uniemożliwił....
      :(
      także zaglądaj dalej ;)

      Usuń
  20. Świetna koszula i do tego z sh:) Kto by pomyślał!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH można znaleźć naprawdę fajne rzeczy !
      moje ulubione ciuszki mam właśnie z SH :))

      Usuń
  21. Świetne buty, cudowny odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka