Zeberka w połaczeniu z zielenią i czernią - wyjściowy outfit

Stylizacja z czarną spódniczką i swetrem, litami w zeberkę, dużą kopertówką i naszyjnikiem - strój na wieczorne wyjście...


Przyznam się szczerze, że ostatnio mało mam wyjść, gdzie mogę zaszaleć ze strojem...
Jedną z takich ostatnio była wystawa zdjęć, na której zdjęcia prezentowała również moja przyjaciółka Renia - relację z wystawy pokażę po weekendzie  - a dzisiaj mój strój z wystawy.


Postawiłam na czerń, ale przełamałam ją wzorzystymi dodatkami - kopertówką od Bambuskowej (pisałam i jej torebkach w tym poście - KLIK) oraz litami w zeberką z DeeZee.pl ,  które upolowałam na wyprzedaży za 29 zł ;) co sądzicie o tej stylizacji ?





czarny sweter - no name - 20 zł
czarna spódniczka - szyta na miarę (podobne - tylko białe widziałam w h&m)
kopertówka od Bambuskowej - do kupienia tutaj KLIK - ok. 30 zł
pierścionek  - iloko - KLIK ok. 8 zł
naszyjnik - własność mojej mamy
buty w zeberkę - DeeZee - % 29 zł


Polub mój profil na Facebooku



Słowa kluczowe: stylizacja na wyjście na wystawę  zdjęć blog, buty w zeberkę z DeeZee, mój blog o modzie i nie tylko czarna spódniczka na wyjście stylizacja blog, kolorowa kopertówka XXL w stylizacjach, czarny strój kolorowe dodatki blog , czarny sweter do czego  , barwne lity, blog lifestylowy,  połączenie zeberki z zielenią,

Komentarze

  1. muszę przyznać ciekawa stylizacja:)) te buty są genialnym dodatkiem, który sprawia, że outfit nie jest nudny:D ale akural lity chciałabym czarne z ćwiakami,moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      mi też się podobają te czarne z ćwiekami ;)
      ale jakoś mam te, które widać na tych zdjęciach i drugie w panterkę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak - trochę się ich obawiałam,
      nie wiedziałam, czy będę je miała do czego nosić,
      ale teraz już wiem, że to był trafny zakup, jedyna wada to taka,
      że ta zeberka jest materiałowa - futerkowa, także będą się strasznie brudzić...

      Usuń
  3. Akurat buty mi się średnio podobają, ale cała reszta jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są bardzo ekstrawaganckie - z pewnością nie będą się wszystkim podobać ;)

      Usuń
  4. buty bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest świetna!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit!! Wszystko jest CUDOWNE!!! i buciki i torebka i spódniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już pisać to kiedyś, ale tym postem upewniłam się na 100%- ogromnie schudłaś :)- Wyglądasz super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - ale niestety chyba nie :((
      może ze 2 kg - ale to mi się waha ciągle...

      ale dzięki :))

      pozdrawiam

      Usuń
    2. ja też od razu o tym pomyślałam że schudłaś :)

      Usuń
  8. Niezwykle udana stylizacja. Stonowana i jednocześnie zawierająca odważne akcenty. Brawo za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebkę uwielbiam :)
      zdecydowanie wolę kopertówki XXL od tych małych ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam :)
      strasznie podoba mi się kremowa z h&m = bardzo podobna do mojej :)

      Usuń
  11. jakie fajne buciki! niezłe połaczenie barw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      bardzo się bałam zestawu z tymi butami ;)

      Usuń
  12. o ja! jaka fajna spódniczka! i ładna kopertówka!:) ślicznie!:) pozdrawiam:*
    www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo odrobina ekstrawagancji:) fajnie:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA bym dała zamiast spódniczki spodnie (czarne skinny), bo tak to nie wiem czy spódnica czy buty, na co tu patrzeć. Buty odważne, ale dość ciekawe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak - tylko że ja bardziej lubię spódniczki :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      też mi się bardzo podoba - od razu zaopatrzyłam się w kilka kolorów :)

      Usuń
  16. Piękna stylizacja :) No i buciki super i w dodatku takie tanie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buciki - jedne z kilku - upolowane na wyprzedażach na DeeZee - w regularnej cenie pewnie bym się na nie nie zdecydowała...

      Usuń
  17. Buciki super wkomponowałaś <3. Nie myślałaś może nad zdjęciami na dworze?

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow bosko wyglądasz :)

    Świetnie wszystko dobrane :)
    A spódniczka czadowa :)

    Dziękuję za miły komentarz :*

    Chętnie wezmę udział w Twoim konkursie i przy okazji zapraszam do konkursu na moim blogu, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  19. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html KONKURS ROMWE ; ) MOŻNA WYGRAĆ BON O WARTOŚCI 100$ . POZWÓL ZROBIĆ SOBIE PREZENT NA ŚWIĘTA : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyrzuć tę torbę, jest okropna; do tego zestawu w ogóle nie pasuje i nie będzie pasowała do żadnego innego.
    Spódniczka fajna, buty też.
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka