Mała czarna w roli głównej - strój na uroczystość rodzinną

Stylizacja z małą czarną sukienką, krótkim żakietem, kopertówką, przezroczystymi butami i złotymi dodatkami.


Dzisiaj chcę Wam pokazać mój strój z "małą czarną" plisowaną sukienką w roli głównej. Oczywiście, jak na mnie przystało - nie mogło być tak nudno i zbyt klasycznie, dlatego też do sukienki założyłam krótki żakiet z River Island, który pokazywałam Wam w jednym z ostatnich postów - TUTAJ oraz koralową kopertówkę marki Manzana


Kolejną nowością są u mnie buty z przezroczystymi wstawkami, czarne, delikatne, zapinane na pasek, na niskim obcasie i bardzo wygodne. Zauważyłam, że ostatnio z mojej szafki z butami znikają szpilki na przerażająco wysokim obcasie, a pojawia się coraz więcej butów na średniej wysokości obcasie, ale myślę, że to pozytywna zmiana ;) 




Mam na sobie:
czarna sukienka - A WEAR, allegro, ok. 25 zł
żakiet - RIVER ISLAND, % 90 zł 
buty - www.sequinshoes.pl  - 109 zł
torebka - Manzana   35,99  zł, do kupienia TUTAJ
bransoletka - - Iloko.pl - KLIK 8,90 zł


Co sądzicie o tym stroju ?





Komentarze

  1. Ale Ty masz zgrabne nogi! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torebka i buty:)
    może obserwujemy???
    ja już obserwuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcelko, wyglądasz przepięknie!!!
    Już Ci pisałam kiedyś, że nóżki masz jak strzałeczki!!!
    Wszystko mi się podoba!

    Dodam jeszcze, ze ostatnim razem nie podobała mi się stylizacja z tym żakietem, a tutaj pasuje idealnie - dlatego, że założyłaś go na czarną (jednokolorową) sukienkę! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam

    bojka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow !
      dziękuje bardzo :)

      Mi tez ten żakiet bardziej się podoba w tym zestawieniu :)

      pozdrawiam :))

      Usuń
  4. bardzo przyjemny zestaw ! sukienkeczka przecudna !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wyglądasz! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne sa te plisy na sukience!!! Bardzo mi sie podobasz!!! Idealna stylizacja na rodzinna imprezę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz. Buty fajnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie i elegancko, ja osobiście pewnie dobrałabym lżejszą biżuterie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nice look;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta mala czarna i swietne buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. troche się obawialam tej stylizacji, bo plisowanki nie są łatwe, ale rzeczywiscie nie trzeba było. Dziś z przyjemnością stwierdzam, ze wyglądasz ślicznie. Podoba mi się sukienka, torebka (bardzo!!!) buty.

    Musze tu zrobić dwie małe dygresje.
    Przede wszystkim masz fantastyczne nogi. Szczerze ci ich zazdroszczę, prezentuj je często.

    Dygresja druga: proszę Cie - spójrz na swoje dwa zdjecia - najlepiej otwórz je sobie razem - jedno obok drugiego, a mianowicie zdjęcie czwarte od góry i szóste - portret i to, na którym siedzisz na krześle. Zrób to proszę i powiedz mi czym róznią się te dwa zdjęcia.

    Wracam do stylizacji - sukienka ma jeden mankamet - jest za wąska w ramionach, za bardzo wcięta, nie bardzo nadaje się przez to do noszenia bez czegoś na wierzchu - nie najlepiej wyglądają Twoje ramiona i pachy w tej sukience. Wymaga wiec jakiegoś żakietu - wybrałaś ten, który wybitnie mi się nie podoba, ale trudno - tu faktycznie nie wygląda najgorzej, jednak do tego zakietu się nie przekonam. Jeśli chodzi o żakiety to mam dla Ciebie już własnoręcznie przygotowany kolażyk, tylko nie wiem jak ci go przesłać - wnioski bez problemu równiez wyciągniesz sama. Pozdrawiam, R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Co do drugiej dygresji - otworzyłam te dwa zdjęcia razem i szczerze obawiam się coś napisać, bo nie wiem, czy chodzi o to, że te zdjęcia są trochę podobne, choć wydaje mi się, że to portretowe jest o wiele ładniejsze, bo się uśmiecham i bardzo mi się to zdjęcie podoba :)))

      Faktycznie sukienka troszkę się marszczy w ramionach i jest bardzo wycięta, ale leżała w szafie od roku i w końcu ją założyłam, ale nie będzie moją ulubioną ;)

      Co do kolażyku - prześlij mi na e-mail smolarekmaria@gmail.com
      jestem bardzo ciekawa co przygotowałaś :))

      Co do tego zakietu - pewnie się jeszcze tu pojawi, może się w końcu przekonasz od niego,...

      pozdrawiam serdecznie ~!!!

      Usuń
    2. Zdjecia roznia sie usmiechem. Na pierwszym jestes slicznie naturalnie usmiechnieta, na drugim ten nieszcsesny sciskany usmiech _do zdjecia_ taki zeby sie niby usmiechnac ale nie usmiechnac. Tak mi sie ta sztuczna mina nie podoba, tak czesto ja robisz, a natura obdarzyla cie takim pieknym naturalnym usmiechem. Kochanie, prosze po raz enty, nie boj sie byc naturalna, wtedy jestes najpiekniejsza. Kolaz przesle pozniej, wczoraj zapimnialam, a dzis nie mam komputera przy sobie.

      Usuń
    3. Do zakietu sie nie przekonam, bo ma niekorzystny fason, nieciekawe kolory, glupie guziki, jest wykonany z glupiego materialu i nic mi sie w nim nie podoba, wystaw go na all :)

      Usuń
    4. postaram się z tym uśmiechem, ale to jest silniejsze ode mnie i strasznie się przy zdjęciach pilnuję - choć trochę podświadomie...

      na razie żakiet zostaje :)

      Usuń
  13. Jak ja Cię lubię w takim stroju :)
    Wyglądasz super.
    Pozdrawiam,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      zawsze najbardziej lubiłam takie "wyjściowe" stroje, ale wiadomo, że nie zawsze jest okazja żeby je założyć..
      dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  14. dzisiaj na uwagę zasługują ciekawe buty :) choć nie jestem zwolenniczką skracających nogę pasków na kostce, to jednak te buciki są bardzo zgrabne i ich bezbarwna wstawka przyciąga wzrok :)
    marynarka w tym zestawieniu wygląda na pewno lepiej niż w tym z koszulką z kotem, ale raczej dobrałabym coś lżejszego i mniej wzorzystego do tej sukienki.
    Co do sukienki to podoba mi się od pasa w dół - tak jak w którymś z poprzednich komentarzy trochę nieładnie wygląda góra, szczególnie w okolicy pach, niekorzystny krój sprzyjający robieniu się takich jakby poduszeczek, swoją drogą chyba jest ogólnie za wąska ta sukienka w górnej części. A same plisowania - jak najbardziej tak :D
    jeśli chodzi o dodatki - naszyjnik ładnie tu wygląda, torebka też jest ciekawa, podoba mi się jej kolor. Ale znowu ta literka M nieoderwana - Marcelko naprawdę nieładnie to wygląda, w dodatku na tym nieszczęsnym metalowym sznureczku typowo metkowym, jakbyś zapomniała ją oderwać. To tak jakbyś chodziła w butach, z podeszw których nie oderwałaś cen. To nieeleganckie i wygląda naprawdę głupio.
    Ładna fryzura, jak zawsze zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sie podpisac pod uwaga na temat literki. Naprawde meganm ma racje - wydaje mi sie, ze nawet producent nie mial na mysli, zeby z tymi literkami chodzic po swiecie, lecz chcial niejako podniesc jakosc metki przypinajac takie logo, ale ono naprawde nie wyglada na przewidziane do stalej ekspozycji. Te literke nalezalo zdjac razem z metka, ono stanowi czesc metki, a nie torebki i oczywiscie lancuszek tez jest do usuniecia.
      Please, do.

      Usuń
  15. Marysiu;
    dzisiejsza stylizacja jest naprawdę świetna;wykluczyłabym tylko ten żakiet-zupełnie nie przypadł mi do gustu. Ładna,uśmiechnięta dziewczyna w eleganckiej sukience-to musi się udać:).
    Pozdrawiam;Ane-Elise

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem stylizacja bomba, mała czarna nie zawsze musi być nudna!:)\
    Wczoraj byłam na roczku i miałam małą czarną, turkusowe balerinki i torebkę oraz złota obrożę lub podkowę:) i wiele osób pytało sie czy nowa sukienka;-)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - mała czarna za każdym razem może robić za nową kreację - wystarczą odpowiednie dodatki :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  17. super sukienka,ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, pięknie wyglądasz, MC zawsze się sprawdzi...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba mi się komentarz nie zapisał, pisze jeszcze raz, świetna stylizaja, pięknie wyglądasz, MC zawsze się sprawdzi...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba! Klasycznie, modnie i z gustem!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała czarna pasuje prawie na każdą okazję. Dzięki różnym dodatkom możemy całkowicie zmieniac jej charakter.
    Pozdrawiam serdecznie **.**

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja ładna, poza tym koszmarnym żakietem, w twojej garderobie pozbyłąbym się właśnie tego żakietu i jednej torebki, o której pisałam na innym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę, ale jak na razie żakiet zostaje ;)

      Usuń
  23. Sukienka najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna dziewczyna z Ciebie, podoba mi się Twoje nastawienie do mody - nie podażasz ślepo za tym co trendy, ale kombinujesz i jesteś kreatywna.
    Nie zmieniaj się!
    Oby tak dalej - pozdrawiam.
    Dodam, że oglądam Cię od b.dawna i jakoś tak nigdy nie miałam śmiałości coś skrobnąć ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję bardzo !!!!
      Za to, że zaglądasz - bo to dla mnie ważne
      i za to, że w końcu postanowiłaś coś napisać
      i to jeszcze takie miłe słowa :))

      pozdrawiam serdecznie
      :**

      Usuń
  25. Fajna kopertówka i obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie. Sukienka śliczna i ciekawe buty plus piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ramiączka nie pasują do twojej figury, ale poza tym ok

    OdpowiedzUsuń
  28. biżuteria, szpilki, torebka - wszystko cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka !!
    Czerwona kopertówka pasuje do całości
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podobają te buty z przezroczystymi elementami, ale zastanawiam się czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są wygodne, mają niski obcas, także spokojnie można w nich chodzić na codzień !
      jeszcze nie wiem, jak zachowają się na gołą stopę - do tej pory nosiłam je na rajstopę albo na skarpetkę...

      Usuń
  32. Aj jaj świetne zestawienie! Śliczna sukienka i ten żakiet..mmm!

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie, wyglądasz bardzo szykownie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka