Maxi sukienka - idealna na upalne majowe dni

Stylizacja z czarną sukienką maxi, kuferkiem w kropki, koturnami z paseczkami i naszyjnikiem.

Dzisiaj w końcu nowy post, aż mi źle z tym, że tak długo mnie tutaj nie było i nie dodawałam nowych wpisów, zawsze staram się dodawać wpisy najpóźniej co dwa dni, niestety czasem coś wypadnie i nie ma takiej możliwości. Więc teraz będę to nadrabiać - dzisiaj nowy wpis i jutro też :) W dzisiejszym poście w końcu letnia stylizacja, jest ciepło, gorąco, upalnie i uwielbiam to ;)  


Wiosna i lato - to czas kiedy możemy nosić sukienki - zarówno te mini, jak i te maksi, a wiele pięknych sukienek można znaleźć na bonprix.pl . W końcu mogłam założyć moją czarną sukienkę maxi, nowe koturny, a całość dopełniłam torebką w kropki, jest bardzo wygodnie, zwiewnie, po prostu letnio. Jedyne co to chyba pozbędę się tego naszyjnika - strasznie mnie denerwuje to, że nie leży ładnie i trzeba go cały czas poprawiać... 





Mam na sobie:
sukienka maxi - SH, 8 zł 
sweter - Mexx z loompex.pl , ok. 15 zł  
torebka  - super-dodatki.pl, 99 zł - pisałam o niej TUTAJ 
koturny - H&M, 129 zł
bransoletka - hand made, 4 zł
naszyjnik - H&M, % 30 zł
okulary - allegro, 25 zł 
kolczyki, pierścionki - prezent od przyjaciółki


Co sądzicie ? Lubicie sukienki maxi? 
Ja ostatnio je pokochałam :)

Komentarze

  1. Sukienka mi się nie podoba, ale buty, buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw naszyjnik - świetnie wygląda i ładnie podkreśla dekolt :) Bez niego będzie ponuro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się jeszcze ;)
      ale mam trochę innych naszyjników...

      Usuń
  3. Bardzo ładna ta maxi! Podoba mi się połączenie dodatków! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - mi też się podoba, ostatnio pokochałam sukienki i spódnice maxi :)

      Usuń
  4. Akurat ostatnio kupiłam czarną sukienkę maxi i mam nadzieje, że będę wyglądała w niej chociaż w połowie tak dobrze ja Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne okulary, a Ty świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary to jedne z moich ulubionych :)
      fajnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię sukienki maxi :) Świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka i butki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, całe połączenie jest świetne no i dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba. Dodatki pieknie ożywiają czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) chociaż chyba gorąco jest w czarnej sukience? Widzę, że torebka Ci służy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie było mi gorąco, wbrew pozorom, ale myślę, że to kwestia materiału i kroju, sukienka jest przewiewna i dość luźna, gdyby była bardzo dopasowana, to pewnie nie było by juź tak wygodnie...

      torebka służy - bardzo ją lubię i jestem bardzo zadowolona z jakości - jest naprawdę dobra :)

      Usuń
  11. Najfajniejsze sa okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podoba, to co, że sukienka czarna. Naszyjnik ją świetniw ożywia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁADNA SUKIENKA;) zapraszam do mnie na Konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka i stylizacja :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest piękna, ale te okulary! Są niesamowite! Baaardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie muszę zainwestować w maxi. : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podobają się naszyjnik i okluary, które są odealne do Twojego owalu twarzy btw.
    U mnie na blogu też maxi i też czarna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka