Bo asymetria jest fajna – strój dnia w czerni z dodatkiem brązu i czerwieni



Stylizacja z czarną asymetryczną tuniką, mini spódniczką, brązową torebką, czerwonymi koturnami oraz kolią z perłami – strój do pracy


W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać jeden z moich letnich zestawów zarówno do pracy, jak i na inne okazje. Choć wiele osób jest przeciwnikami noszenia czerni latem, to ja jednak często wybieram czarna ubrania – bo lubię.


Dzisiaj chcę Wam pokazać moją asymetryczną tunikę, z dłuższym tyłem połączoną z czarną spódniczką tubą, czasem łączę ją z szarą spódniczką i całość również fajnie wygląda. Do tego naszyjnik z dużymi perłami, brązowa torebka oraz jedne z moich najnowszych butów. Czerwono-brązowe buty na koturnie, kupione TUTAJ, są bardzo wygodne i nie potrzebnie się obawiałam, że będzie inaczej.



Mam na sobie
Asymetryczna tunika – no name, 20 zł
Czarna mini – New Yorker, 29 zł
ButyAnia_07 z Allegro, 49 zł
TorebkaManzana 85,99 zł
NaszyjnikROMWE, $ 15,99 
Okulary - H&M, 19,99 zł


Co sądzicie o tym stroju? Lubicie nosić czerń latem czy niekoniecznie ?

Komentarze

  1. bardzo podoba mi się stylizacja,
    ja czarne ciuszki noszę latem- ale NIE NA UPAŁY,
    jak u ciebie z kłaczkami na czarnych ubraniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      no faktycznie w upały może być ciężko...
      Z kłaczkami sobie różnie radzę - mam taką okrągłą szczotę z taśmą i tym zbieram kłaczki z ubrań, niestety nie mam jakiegoś super sposobu...
      a najgorsze jest to, że mam psa w domu i ciągle pełno sierści...

      Usuń
  2. Bardzo elegancko. :) Też czasami noszę, mam czarną sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Ja w szafie mam wiele czarnych ubrań, tym bardziej, że zawsze fanie się komponują z ubraniami we wzory, albo w intensywne kolory :)

      Usuń
  3. tunika jest śliczna! Uwielbiam tuniki :) buty - miazga! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest zupełnie inaczej, raczej nie lubię tunik i bardzo rzadko je noszę, ale ta urzekła mnie krojem i jestem bardzo zadowolona z tefo zakupu, także może jeszcze zmienię zdanie, co do tunik :))

      Usuń
  4. Marcelko, bardzo udana stylizacja. Jedna z moich ulubionych na Twoim blogu. Doskonale polaczylas tunike z butami. Eleganco, modnie, nieprzecietnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana - bardzo mnie to cieszy, że stylizacja się podoba :)))

      Usuń
  5. jak dla mnie zbyt elegancko, ale to zależy gdzie się pracuje i co trzeba nosić:)też lubię czerń, nawet latem:) ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie zawsze bardzo lubiłam takie eleganckie zestawy :)
      dlatego też w mojej szafie podstawę stanowią marynarki :)
      a czerń zawsze jest ok :))

      Usuń
  6. Baaardzo ładnie :))

    Dodajemy do obserwowanych :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu wspaniała stylizacja, wyglądasz pięknie
    bb-m

    OdpowiedzUsuń
  8. za czernią nie przepadam szczególnie latem ale stylizacja mi się podoba, najbardziej torebka i buty :)

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się podoba:))))
    będę zaglądać, jak będą takie fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja, a czerni w szafie nigdy za wiele.... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często, gdy coś kupuję i nie mogę się zdecydować, jaki kolor wybrać - to stawiam na czerń :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. no i to właśnie bym strój do pracy, a i po pracy też się sprawdził :))

      Usuń
  12. swietna,elegancka stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :)
    Ja zawsze kiedy tylko mam ochotę lubię i noszę czerń! zwłaszcza latem :)
    http://kobieceblyskotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię nosić czerń latem :D Twoje buty są piękne ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tunika super, a biżuteria - fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie i stylowo, poza tym fajnie przełamałaś czerń kolorowymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie, to wiem, że do tego stroju by pasowały czarne sandałki na pasku koło kostki, ale wtedy byłoby strasznie nudno, dlatego zdecydowałam się na te buciki, a przy tym są jeszcze takie wygodne :))

      Usuń
  17. zachwyca mnie ta tuniczka, chętnie bym Ci ją zabrała! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się ją kupić na giełdzie, czymś w rodzaju targowiska - w sklepie ich nigdzie nie widziałam... ;)

      Usuń
  18. Bardzo łądnie wygladasz. fajnie że ożywiłaś czarne rzeczy dodatkami. Bardzo podobają mi sie buty i koralę!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga może znajdziesz ciekawy dodatek do swojej stylizacji.
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marcelko droga -ogromnie mi się podoba to zestawienie wąskiej spódnicy z zachwycająco asymetryczną tuniką,dodatki też świetne. (może bym wybrała torbę bardziej zbliżoną kolorystycznie-ale ja jestem "starej daty" haha). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :))
      Ja starałam się "trochę" dobrać spódnicę do reszty ;)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. czerń- elegancja i klasyka w prostym wydaniu ;)
    jak dla mnie wyglądasz bardzo stylowo.
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka