Bo ciepły sweterek to podstawa jesienią

Jesienna stylizacja z różowym swetrem, sukienką w kwiatki, czarnymi butami i torebką oraz kolorowymi bransoletkami.


Często jest tak, że gdy przychodzi jesień chowamy nasze sukienki w kwiatki na dno szafy, ja jednak tak nie robię, bo wiele sukienek nadaje się także na jesień. Wystarczy tylko ciepły sweter, kryjące rajstopy i strój na jesień gotowy.



Mój różowy sweter z ROMWE (do kupienia TUTAJ) pokazywałam Wam już na FB, jest to chyba najcieplejszy sweter jaki mam. W jesienne dni spokojnie służy mi jako okrycie wierzchnie. Zastanawiałam się czy nie kupić sobie jeszcze takiego sweterka w innym kolorze, ale z drugiej strony ostatnio doszłam do wniosku, że nie będę kupować identycznych rzeczy, tylko że w różnych kolorach.





Mam na sobie:
różowy sweter - ROMWE, do kupienia TUTAJ $39,99
sukienka w kwiatki L.A.M.A. Fashion
torebka - Manzana 89  zł, do kupienia TUTAJ teraz w cenie 69 zł
buty - allegro, ok. 50zł
kolczyki, pierścionek i bransoletka z kokardką - FJ Box, pisałam o nim TUTAJ
różowa bransoletka - Happiness Bracelet
bransoletka z kryształkami - Bellast, do kupienia TUTAJ


Co sądzicie o moim stroju z różowym sweterkiem w roli głównej?



Komentarze

  1. Heeej :) Bardzo fajny blog ;)
    Może zaobserwujesz mnie a ja Ciebie? :>>
    Jeśli klikniesz napisz mi gdzieś w komentarzu NA PEWNO się odwdzięczę! :3
    http://bitchjo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek i dodatki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, żeby nosić dłuższy ciepły sweterek do sukienki:)
    Na pewno się zainspiruję :) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! to bardzo wygodne połączenie - jest i wygodnie i ciepło :)

      Usuń
  4. Świetny sweterek :) pięknie się komponuje z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli sweter jest tak mięciutki w dotyku na jaki wygląda, to muszę go mieć! :)

    U mnie post o najbardziej inspirujących mnie blogach.
    Może dzieki niemu dowiesz się o miejscach w internecie, które warto odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sweterek jest tak miękki i ciepły na jaki wygląda :)
      jestem z niego bardzo zadowolona

      Usuń
  6. Super stylizacja! Sweterek piękny. Nie ma się do czego doczepić.
    Pozdrawiam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, nie ma się do czego doczepić,
    dziś ślicznie:)))
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, zakochałam się w sweterku, boski krój i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam ten sweterek, bardzo podoba mi się jeszcze seledynowy :)

      Usuń
  9. Bardzo udana stylizacja, boski sweterek; krój i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja!!! ten sweterek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udowodnilas ze jesienia nie tylko modne sa szare kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niestety jesień zawsze skłania ku ciemnym kolorom, ale ja staram się ją ożywić kolorowymi rzeczami ...

      Usuń
  12. Pięknie Ci w różu! Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi - pamiętam czasu, kiedy wszystko miałam różowe i róż był moim ulubionym kolorem ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładna kobieca stylizacja a sweter cudowny

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tego samego zdania! Niektóre rzeczy można praktycznie nosić cały rok, dobieramy inne dodatki i po sprawie ;) a sweterek śliczny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, szczególnie wiele typowo letnich rzeczy można wykorzystać przez cały rok :)

      Usuń
  15. Piękny jest kolor tego sweterka:))) Dobrze CI w nim :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek naprawdę bardzo ładny ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy takiej ślicznej stylizacji powinno być wiecej komentarzy!!
    sweterek jest rewelacyjny:)))))z tej stylizacji,
    dobry zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej to buty mi wpadły w oko ponieważ są w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są jedne z moich najwygodniejszych butów, mam jeszcze takie beżowe i obie pary uwielbiam ;)

      Usuń
  19. Bardzo stylowe połączenie sweterka z paskiem. Wysmukla sylwetkę.
    Sweterek wygląda ma bardzo miły:)

    Pozdrawiam z Włoch:)
    http://iamjustalady.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja! Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieplutko i dziewczeco. Tez poluje na rozowy sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się połączenie tych trzech bransoletek.

    OdpowiedzUsuń
  24. wow I really like your coat, such a bright colour! lovely accessories too! :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie :) Wszystko mi się podoba :) Tylko.... zrezygnowałabym z pierścionka i kolczyków; wtedy od razu widać ładnie pomalowane usta i nie dekoncentrują nas kolczyki, a przy braku pierścionka, na pierwszy plan wysuwają się te świetne bransoletki (...mniej znaczy więcej... ;) )
    Pozdrawiam Marcelko,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    My site :: firmy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka