Na jesień - czarna peleryna

Jesienna stylizacja z czarną peleryną, beżowym kominem, czarnym golfem, bordową spódniczką, kremową torebką i botkami na koturnie.


Dzisiaj prezentowana stylizacja najlepiej pokazuje typowo jesienne barwy - dla mnie jesień to przede wszystkim czerń, bordo i beż. Moją czarną pelerynkę z taniwieszak.pl pokochałam bez pamięci - teraz, gdy zrobiło się chłodniej, zakładam ją na kurtkę - ramoneskę i też wygląda super.



Mini spódniczkę upolowałam na letnich wyprzedażach, natomiast czarny golf i botki są już w mojej szafie od jakiegoś czasu. Botki pokazywałam Wam już kilka razy w stylizacjach - TUTAJ, TUTAJ. Kiedyś jesienią całkowicie przestawiałam się na czerń, teraz staram się ją łączyć z innymi kolorami, choćby beżem i bordo, jak w dzisiejszej stylizacji. Jesienią bardzo często wybieram spódniczki, co już zauważyliście w zeszłym roku, w tym pewnie będzie podobnie, a to dlatego, że strasznie nie lubię nosić spodni do botków.


Mam na sobie:
czarna peleryna -   taniwieszak.pl , 35 zł 
czarny golf - no name, ok. 20 zł 
spódniczka - C&A, %14,99 zł 
beżowy komin - taniwieszak.pl , 15 zł 
torebka - prezent urodzinowy (etorba.pl)
botkikupbuty.comKLIK – 49,99 zł   
kolczyki - Katherine
bransoletki - no name 


Przy okazji, znalazłam ciekawą stronę - KodyBony.pl. Możecie tam znaleźć kody rabatowe i promocje na różne ciuchy, kosmetyki i nie tylko. Sprawdźcie- może się Wam przydać.

Co sądzicie, podoba się Wam moja pelerynka ?


Komentarze

  1. pięknie
    pozdr bb-m

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie pasuje i świetnie wyglądasz. Ta peleryna właśnie mi się bardzo podoba. Kocham ubrania SH waśnie za ich niepowtarzalność:) Bardzo fajny masz też komin:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, z pelerynki jestem bardzo zadowolona i ciągle ją noszę :)
      komin i pelerynka to moje ostatnie zakupy - jestem z nich bardzo zadowolona, a ta pelerynka była nowa z metką ;)

      Usuń
  3. cudowne buty :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wytrzymałe, mam je już ponad rok, a za tą cenę nie spodziewałam się wiele...

      Usuń
  4. Swietna ta peleryna, uwielbiam takie "wynalazki";) I spodniczka tez mi sie strasznie podoba!
    Pozdrawiam Marcelko! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczkę kupiłam trochę przy okazji - robiłam "małe" zakupy na wyprzedaży on-line w c&a i w takiej cenie szkoda było nie brać ;)
      pozdrawiam :***

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, a pelerynka ma coś w sobie urzekającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pelerynka bardzo fajna i pasuje świetne do tej spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bordo :) Świetna peleryna :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz. Buty i pelerynka super i spódniczka która przykuwa wzrok do naszytego na niej wzoru.
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - uwielbiam takie spódniczki, mam ich już całkiem sporo ;)

      Usuń
  10. Super ! W życiu nie pomyślałabym że te rzeczy były aż takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! Bardzo podobają mi się kolory tej stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, jak zawsze na czasie ;)
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bordo tez lubię ale moje kolory jesieni to pomarańcze :)
    zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie - pomarańcz to tez kolor jesieni :)
      ja mam pomarańczowy płaszczyk :)

      Usuń
  14. swietny blog !
    ZAPRASZAM DO MNIE, DOPIERO ZACZYNAM :)
    http://lans8380.blogspot.com/ kazde komentowanie i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, piękne kolczyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio noszę tylko takie kolczyki wkrętki, wiszące poszły w zapomnienie...

      Usuń
  16. Marcelko swietnie wygladasz w tym zestawie, najpiekniejsze sa zestawy sa trzy kolorowe tak jak u Ciebie super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana !
      chyba masz rację z tymi trzy kolorowymi zestawami, choć nigdy się nad tym nie zastanawiałam :)

      Usuń
  17. Fajny pomysł na wąski dół i szeroka górę. Pięknie twoje nogi wyglądaja w krytych rajstopach i z tymi butkami :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często wybieram takie zestawienia - góra luźna, dół obcisły i obowiązkowo kryjące rajstopy :_)

      Usuń
  18. cudowny zestaw!<3 narzutka jest wow!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. witam jak zwykle super od jakiegos czasu zaglądam na twojego bloga i czekam na kolejne stylizacje uwielbiam sh uważam ze ubrac sie za dużą kasę modnie jest bardzo łatwo ale nie ma tej satysfakcji że ciuch kosztował grosze a do tego jest świetny i niepowtarzalny ta stylizacja to mój styl w całości jestem pierwsza w kolejce jesli znudzi ci sie ta pelerynka i będziesz ją sprzedawać jak zreszta inne elementy stylizacji. kupiłam już u ciebie spódniczkę asymetryczną zieloną uwielbiam ją i tak właśnie rozpoczęła sie przygoda z twoim blogiem podoba mi sie to że potrafisz sie rewelacyjnie ubrać za grosze pozdrawiam gorąco marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      dziękuję bardzo za komentarz - to zawsze cieszy moje serce, gdy wiem, że ktoś wchodzi na mojego bloga i czeka na nowe stylizacje i lubi ciuszki z SH, tak jak ja :))
      Bardzo się cieszę, że spódniczka Ci służy, ja się zbieram do kolejnej wyprzedaży szafy, rzeczy odłożone, tylko brak czasu na zrobienie zdjęć i pomierzenie...
      Pelerynki nie zamierzam sprzedawać - uwielbiam ją :))

      pozdrawiam serdecznie
      Marysia
      :***

      Usuń
  20. ja jak zwykle jaram się butkami <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja:)))))) pelerynka cudo i jak ślicznie kolory dobrane:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit Marcelko i ta peleryna. :) Pięknie wyglądasz. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twoja pelerynka. W ogóle cały zestaw jest piękny. Bardzo lubię takie połączenie kolorów na jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie znosiłam takiego połączenia kolorystycznego, ale teraz mi się odmieniło i je lubię ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka