Pielęgnacja twarzy z kosmetykami Madame Lambre

Recenzja - Silk Charm Demaquillage Milk Madame Lambre (mleczko do demakijażu) oraz Silk Charm under Eye Cream Madame Lambre (kojący krem pod oczy).


Podstawowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy to oczywiście mleczko do demakijażu, tonik, krem do twarzy oraz krem pod oczy. W dzisiejszym poście chce się z wami podzielić moją opinią na temat kosmetyków do pielęgnacji twarzy od Madame Lambre, które miałam okazje ostatnio testować.


Jakiś czas temu pokazywałam Wam na FB cudeńka, które otrzymałam do przetestowania. To co zachwyca na pierwszy rzut oka to nieprzeciętne opakowanie. Chyba jeszcze nigdy się z takimi nie spotkałam, aż żal je wyrzucić i cały czas się zastanawiam nad tym jak je wykorzystać.


Mleczko do demakijażu twarzy, oczu i dekoltu (Silk Charm Demaquillage Milk) Madame Lambre:
- pojemność 100ml
- do kupienia TUTAJ
- cena 17zł


PLUSY
- dobra cena
- piękne opakowanie, które sprawia ze produkt idealnie nadaje się na prezent
- szybko usuwa makijaż, w tym tusz do rzęs
- nie podrażnia oczu, co niestety często mi się zdarza podczas demakijażu oczu, dlatego za to daje duży plus
- wygodna pompka, dzięki której aplikujemy mleczko wprost na płatek kosmetyczny
- bardzo delikatny zapach


MINUSY
- dość rzadka konsystencja, która sprawia, że mleczko wchłania się w płatek kosmetyczny, w związku z czym trzeba go trochę zaaplikować, ale może dzięki temu tak szybko zmywa makijaż - trudno określić


Kojący krem pod oczy (Silk Charm under Eye Cream Madame Lambre)
- pojemność 15ml
- do kupienia TUTAJ
-cena 31,22zł


Jeśli chodzi o krem pod oczy Madame Lambre, to jest mi trudno rozdzielić plusy i minusy, gdyż mam wrażenie, że one się łączą:
- krem ma lekka konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny, do aplikacji pod oczy wystarcza bardzo mała ilość
- krem bardzo dobrze się rozprowadza, ale pozostawia lekko świecącą się warstwę na skórze (nie można powiedzieć, że tłustą - bo taki nie jest - choć sprawia takie wrażenie)
- idealnie sprawdza się pod makijaż, często miałam taką sytuacje, że krem pod oczy źle reagował z podkładem i pudrem, dlatego zazwyczaj nie używałam kremów pod oczy na dzień, ale w przypadku tego kremu nie ma takiego problemu. Używam go zarówno rano jak i wieczorem, co ważne nie powoduje łzawienia oczu, co zdarzało mi się przy innych kremach.
- Działanie - trudno zauważyć spektakularne efekty po stosowaniu produktu przez dwa tygodnie, ale skóra pod oczami jest zdecydowanie bardziej rozświetlona, dzięki czemu cienie pod oczami również wydają się jaśniejsze.


Podsumowując:
- oba produkty od Madame Lambre (mleczko do demakijażu oraz krem pod oczy) bardzo mi podpasowały, szczególnie dlatego, że nie podrażniają oczu
- kolejny plus za piękne opakowania, wiadomo, że nie ocenia się „książki po okładce”, ale tutaj piękne opakowania stanowią dodatkowy element, który wpływa na plus dla tych kosmetyków które stanowią ozdobę każdej toaletki.


Znacie produkty Madame Lambre? Co sądzicie o tych opakowaniach?

Komentarze

  1. logo podobne troszkę do Versace:) opakowania są rzeczywiście śliczne:) zostaw do przechowywania pierdółek np.pierscionków itp :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to małe pudełeczko chyba właśnie wykorzystam na jakieś kolczykim a z tym dużym to się jeszcze zobaczy :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale opakowania mają cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest zbyt znana, ale kosmetyki mają ciekawe i cena dość przystępna, ale z pewnością uwagę zwracają opakowania...

      Usuń
  3. ja uwielbiam takie piękne opakowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie opakowania piękne, ale o marce pierwsze słyszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne opakowania! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie - opakowania zachwycają, co zresztą widać po komentarzach :)

      Usuń
  6. Jakie one mają cudowne opakowania :) można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne opakowania - szczególnie krem pod oczy mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie jest ok - idealnie sprawdza się pod makijaż, ale szału nie ma, jeśli chodzi o jakieś spektakularne efekty

      Usuń
  8. Ja dostałam od nich krem na noc, dwa cienie, róż do policzków, kilka próbek i dwie kredki. Do ust i oczu. Jestem bardzo zadowolona z ich kosmetyków, a pudełeczka wykorzystałam na biżuterię, więc może ty też tak zrobisz? :D
    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    _____________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę jeszcze testować podkład i bronzer :)
      zobaczymy, jak na razie jestem zadowolona :)
      z pewnością pudełka przydadzą się na jakieś pierdołki :))

      Usuń
  9. nie znam firmy ale ciekawe opakowanie maja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę szkoda je wyrzucić. Są piękne!
    I piękna latarenka w tle. Mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latarenka jest śliczna, miałam zamiar kupić taką z Ikei, ale jak trafiłam na tą w pepco to zaraz kupiłam :)

      Usuń
  11. nie znam firmy, a opakowania sa piekne ja jako szyjaca bym wiedziala na co wykorzystac takie pudeleczka , chocb yna guziczki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach, ale mają cudowne opakowania ! <3 Ciekawa jestem Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka