Chyba to już czas na kozaki...

Jesienna stylizacja z myślą o zimie - czerwony płaszcz, sweter we wzory, czarna spódnica, skórzane kozaki, filcowa torebka i naszyjnik z perłami. 

Dzisiejsza stylizacja zdecydowanie już bardziej zimowa, a rolę główną znów gra moja ukochana czerwień. Na nogach - pierwszy raz tej jesieni - kozaki, są to moje nowe buty od Chantal Marie. Teraz zima będzie mi niestraszna  - buty bardzo wygodne i ciepłe, do tego uniwersalne - sprawdzą się zarówno w stylizacjach z sukienkami, jak i z legginsami i tunikami - coś mi się wydaje, że będę dość często pojawiać się na blogu ;) 

Co do ciuszków - większość pochodzi z ROMWE - czerwony płaszcz, sweter i naszyjnik, mam już kilka rzeczy z tego sklepu i jestem zadowolona z jakości produktów, początkowo obawiałam się tego, że te ubrania będą słabe jakościowo i po pierwszym praniu nie będą nadawać się do noszenia, ale na szczęście okazało się, że jest zupełnie inaczej, a ja już planuję kolejne zakupy na ROMWE. Spódniczka - powstała z przeróbki sukienki z SH. Całość jest utrzymana w mojej ulubionej kolorystyce, a dodatkiem jest filcowa torebka przywieziona z wakacji w górach.



Mam na sobie:
czerwony płaszcz - ROMWE
sweter we wzoru - ROMWE
czarna spódniczka - H&M z loompex.pl , 19,99 zł
kozaki - Chantal Marie
naszyjnik z perłami - ROMWE, $ 15,99
beżowy komin - taniwieszak.pl , 15 zł 
filcowa torebka - prezent, kupiona w Zakopanem 

Komentarze

  1. Wszystko na Tobie pięknie wygląda i ubrałaś się super! Czerwony to też mój ulubiony kolor:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie ostatnio mialam dylemat co zrobic z filcowa torba ktora zostala mi z zeszlego roku, ale dalas mi odpowiedz tym zestawem ze spokojnie i w tym roku bedzie mi sluzyc. Swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak - takie torebki idealnie sprawdzają się w jesienno-zimowych stylizacjach ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo go polubiłam - jest dostępny również w innych kolorach ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz! Kozaki cudowne ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Ładnie ci w rozpuszczonych włosach. Buty świetne, takie inne niż wszystkie. I torebka bardzo mi się podoba. Ja swoją filcową kupiłam dopiero w tym roku ale bez wzorów by pasowała do większej ilości zestawów :)
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu moje włoski troszkę odrosły i w miarę dobrze się w nich czuję ;)
      buty z pewnością klasyczne i długo mi posłużą
      ja w zeszłym roku nosiłam filcową z baletkami i też bardzo ją lubiłam, ale ta jest bardzo pojemna i marzyła mi się od dawna właśnie taka z aplikacją ;)
      pozdrawiam :**

      Usuń
  6. Zakochałam się w tym swetrze, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) marzy mi się jeszcze taki w jakimś innym kolorze - może różowy ;)

      Usuń
  7. jestem pod wielkim wrażeniem, Twoje stylizacje sa coraz lepsze,
    piękne wygladasz, kwitnąco
    pozdrawiam bb-m

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. niestety - jest dość cienki, więc jak przyjdzie zima, będę musiała przerzucić się na jakiś grubszy ;)

      Usuń
  9. Jak dla mnie reeweelaacjaa! Na taką torebkę choruję już od dawna a kozaki na Tobie wyglądają lepiej niż na stronie sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach ;)

      Usuń
  10. Marcelko, ale pięknie Ci w czerwieni :))
    Świetne kozaki, a torebka mnie zauroczyła
    pozdrawiam :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. całość bardzo mi się podoba :) także mam czerwony płaszczyk, a myślę też o takiej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku stawiam na kolorowe płaszczyki, do tej pory wybierałam czerń, bo była bardziej uniwersalna, ale przecież jesień i zima są wystarczająco szare i ponuru, dlatego warto zainwestować w kolorowy płaszczyk...

      Usuń
  12. czerwien Ci psuje, kozaki sa bardzo ciekawe, a torebka orginalna, ja bym to tego widziala jeszcze bardzo modne chustki goralskie, Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam chustki góralskie i to w sumie, aż w trzech kolorach...
      muszę je wygrzebać z szafy ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Potrafisz dobrać wszystko ze wszystkim. Całość jest świetnie ujęta do codziennego biegania. Brawo ! Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wszystko się ze sobą komponuje. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, ale to bardzo ładnie! Raz, że wyglądasz kwitnąco. Dwa, że czerwony to ciężki kolor,a by pokazać go ciekawie i inaczej - Tobie to się udało genialnie ( świetnie dopsowałaś do płaszczyka sweterek i biżuterię) No i fajne kozaki, niby całe czarne, ale mają wzór i coś się dziej . JESTEM NA TAK :) hihi :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa !
      czerwień to mój ukochany kolor - więc króluje w moich stylizacjach :)
      pozdrawiam :**

      Usuń
  16. Świetnie wyglądasz!!! Rewelacyjny naszyjnik!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny plaszcz !

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzę o takim czerwonym płaszczyku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny płaszczyk:)
    świetne buty i torebka:)
    pięknie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. witam kozaczki przesliczne uniwersalne oraz na pewno wygodne zdjęcia prezentują je doskonale o niebo lepiej niz na stronie sklepu mam nadzieje ze nie masz nic przeciwko temu ze kupię sobie takie same ja nie bardzo lubie chodzic w kozakach ubieram je gdy już muszę na razie spaceruje w botkach i poluje na jakiś fajny płaszczyk waterfall pozdrawiam serdecznie marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :)
      właśnie dzięki temu, że są takie uniwersalne, to wiem, że posłużą mi długo, bo zawsze będą na czasie ;)
      jeśli chcesz kupić te kozaczki, to właśnie dopisałam informację o prezencie dla moich czytelników:
      na hasło "marcelka" podane w procesie zamówienia - otrzymacie rabat 100 zł na kozaczki z tego postu!!!
      także zachęcam do wykorzystania rabatu :))
      pozdrawiam serdecznie :**

      Usuń
  21. wyglądasz wspaniale, a ta torebka jest przepiękna !!! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty suuperowskie ,muszę jakieś zakupić na zimę, Twoje są dobrą inspiracją.
    No i naszyjnik, bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podobało mi się w Twojej stylizacji: filcowa torba (oryginalny wygląd), kozaki (genialne!). Również często sięgam po czerwony kolor w codziennych stylizacjach. Uprzedzam - nie prowadzę bloga modowego, po prostu lubię przebierać w ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak każda kobieta - po prostu to lubię ;)))
      torba jest przy tym bardzo pojemna, dlatego skradła moje serce ;)

      Usuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji:)
    buty na Tobie ładniejsze niż z tej strony,
    czemu napisałaś, że bałaś się że ciuszki ze strony Romwe będą słabe jakościowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      z butów jestem bardzo zadowolona, na żywo prezentują się jeszcze piękniej, a przy tym są ciepłe i bardzo wygodne :)
      bałam się, że ciuszki z Romwe będą słabe jakościowo, bo jednak przychodzą z Chin, chociaż jak się tak teraz zastanowiłam - to wiele rzeczy w sieciówkach też pochodzi z Chin.... ale mam już kilka rzeczy z Romwe i z każdą rzeczą upewniam się tylko, że ich jakość jest jak najbardziej ok
      pierwsza rzecz - niebieska marynarka - bardzo dobrze mi służy,
      naszyjnik z perłami jest moim ulubionym,
      płaszczyk - bardzo fajny, jednak cienki - typowo jesienny, ale w sumie to takiego się spodziewałam,
      różowy sweter - bardzo ciepły z nim z pewnością nie zmarznę zimą
      koszulka z wieżą eiffla - jest ok, jak typowa koszulka
      czarne sztyblety - całkiem ok, bardzo wygodne
      mam jeszcze bluzę z psem, której jeszcze nie było na blogu - zachwyciła mnie, wykonana z bardzo ciekawego materiału, a nadruk piękny
      teraz czekam na kurtkę - zobaczymy jaka będzie ;)
      ale zdecydowanie polecam Romwe, powiem szczerze, że mają takie fajne ciuszki, że praktycznie codziennie wchodzę na ich stronę, żeby niczego nie przegapić, bo dostawy są codzinnie i powiększam moją wish listę...

      Usuń
  25. świetny płaszcz! fajny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://lenamagdaspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się boję trochę czerwieni, ale Tobie pasuje idealnie :) Świetne są te zestawy z Romwe ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pokochałam czerwień bez pamięci,..
      a z ciuszków z Romwe jestem bardzo zadowolona :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  27. świetne buciki- z chęcią zobaczę je wiele razy na blogu!!! Cudowny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie wiele razy się pojawią na blogu w stylizacjach... :))

      Usuń
  28. Marcelko, Ty panujesz nad czerwienią :))) Ten kolor jest Twój! Zawsze jestem pod wrażeniem jak bardzo jest Ci w nim do twarzy :)
    Beżowy komin jest uniwersalny, ale to już nie "to". Najpiękniej Ci w zapiętym płaszczu i widocznym naszyjniku. Zdjęcia bardzo dobrze się ogląda, takie miłe i ciepłe. Koty śliczne. Kozaki oryginalne.
    Pozdrawiam Marysiu :*** Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana !
      Zdecydowanie uwielbiam czerwień i ostatnio to chyba nawet coraz bardziej, a nie sądziłam, że to możliwe...
      Powiem szczerze, że jeszcze tak do końca nie posięgałam moich zimowych dodatków, więc najczęściej zakładam to, co mam pod ręką, a ten komin jest moim ulubionym ;)
      pozdrawiam serdecznie :****

      Usuń
  29. Bardzo fajny autfit- dobrze Ci w czerwieni, buty bardzo interesujące a torba -hit! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka