Mała czarna sukienka z różową ramoneską w wiosennej stylizacji

Mała czarna sukienka to rzecz, którą ma w szafie każda z nas, a przynajmniej powinna, bo zawsze może się przydać, ale będzie o tym osobny wpis :) Dzisiaj chcę Wam pokazać moją sukienkę w wersji codziennej w połączeniu z różową ramoneską, którą ostatnio upolowałam w SH.

Postawiłam na wygodę, dlatego też na nogach mam wygodne balerinki na delikatnym obcasie, do tego dużą torebkę, którą wybieram gdy muszę zabrać ze sobą więcej rzeczy. Kurtkę ozdobiłam broszką, a jedyna biżuteria to bransoletka ze słonikiem z iloko.pl (moją całą kolekcję tych bransoletek pokazywałam Wam w osobnym wpisie TUTAJ) oraz kolczyki perełki.



Mam na sobie:
różowa kurtka - Atmosphere, SH, 22 zł 
czarna sukienka - Shop LaPerla, 19,99 zł
bransoletka -   iloko.pl  -
torebka - Manzana 89  zł, do kupienia TUTAJ teraz w cenie 69 zł
balerinki na niskim korku  - shoelook , ok. 40 zł 
broszka - allegro, 10 zł
okulary - SOLANO, pisałam o nich TUTAJ

 Co sądzicie o moim stroju ?

Komentarze

  1. śliczna sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, ładnie w niej wyglądasz :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny secik. Ładna sukienka ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw :) super kurtka :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)
      i nie mogłam uwierzyć, że czekała na mnie w sklepie :)
      bo byłam w środę, a dostawa była w poniedziałek ;)

      Usuń
  6. Całość prezentuje się bosko :) Super bransoletka, muszę zajrzeć na tą stronę co podałaś :) Ładne miejsce do robienia zdjęć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam te bransoletki w kilku kolorach, pokazywałam je tutaj:
      http://marcelka-fashion.blogspot.com/2013/10/bizuteryjne-nowosci.html
      i zdecydowanie są moimi ulubionymi :)
      co do miejsca - w końcu je otworzyli, bo przez całą zimę było zamknięte ...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. kolorek żakietu jest po prostu nieziemski!


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo Twoja ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :))) No może tylko te baleriny nie są w moim guście :)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpileczki pasowały by idealnie, ale ja ostatnio stawiam przede wszystkim na wygodę :)

      Usuń
  10. Piękny, bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ramoneska, to istne cudo kochana,super ożywiła całą stylizację :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Zochą , ramoneska jest świetna.

      Usuń
    2. mi rónież podoba się ramoneska, a kolorek jest śliczny :*

      Usuń
    3. dziękuję kochane - ja też jestem nią zachwycona - to jedna z moich najlepszych zdobyczy z SH :))

      Usuń
  12. skąd wytrzasnęłaś taką ramoneskę?! jesteś poszukiwacz mega skarbów w szperaczku, z tego co widzę :) sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tez nie mogłam uwierzyć, jak ją zobaczyłam i to w środę, gdy towar jest już przebrany, bo dostawa była w poniedziałek....

      Usuń
  13. kurtka średnio mi się podoba, ale sukienka bardzo....kiedyś też udawało mi się kupić takie hitowe rzeczy w SH, ale ostatnio coraz rzadziej trafiam na coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się czasem udaje, ale są to pojedyncze rzeczy, tym bardziej, że staram się nie kupować dużo, to selekcja jest bardzo ostra - wolę kupić jedną super rzecz i dać za nią troszkę więcej, niż nakupować ciuszków za grosze, których potem nie noszę...

      Usuń
  14. fajny zestaw, sukienka i kurteczka są super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramoneska i broszka świetnie razem wyglądają :) Szkoda, że nie lubię i nie noszę czerni, sukienka wygląda naprawdę fajnie, ale prawdopodobnie wybrałabym inny kolor po ramoneskę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta broszka idealnie podpasowała mi do tej kurteczki :)
      ja nie mam nic do czerni - bardzo ją lubię :)

      Usuń
  16. IDEALNA TRANSPARENTNA KOSZULA- pięknie kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kochana - to sukienka, choć góra faktycznie udaje trochę koszulę :)

      Usuń
  17. Świetny zestaw, elegancki ale wygodny. A bransoletka jest naprawdę śliczna.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna sukienka! podoba mi sie :)
    wspólna obserwacja? olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów się ślicznie ubrałaś. Bardzo mi się podoba ta broszka. Cudeńko!:)

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka