Ankieta o blogu - proszę o poświęcenie chwili czasu i wypełnienie ankiety ;)

Nowy Rok to czas na zmiany i postanowienia. W zeszłym roku starałam się Was nie zawieść i prowadzić bloga regularnie - co różnie mi się udawało, ale w moim życiu wiele się zmieniło. Ten blog jest dla mnie bardzo ważny i wkładam w niego wiele serca, pracy i czasu, którego ciągle mi brak. Dlatego chciałabym, abyście pomagali mi go ulepszyć i iść w dobrym kierunku. W związku z tym bardzo Was proszę o poświęcenie chwilki czasu i wypełnienie ankiety o blogu.


Za jakiś czas podzielę się z Wami wynikami.
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie i za wypełnienie ankiety.


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25874789Przypominam o wyprzedaży szafy - dzisiaj wieczorem dorzucę jeszcze trochę butów, torebek i ciuszków, a nawet dwa kapelusze i kaloszki ;)


Instagram

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka