Co warto kupić na zimowych wyprzedażach 2015 - przegląd oferty sklepów internetowych

Obiecałam Wam post wyprzedażowy, wyprzedaże się kończą a wpisu ani słychu ani widu... Ale muszę się wytłumaczyć wpisu brak - bo nie byłam na wyprzedażach :( już dwa razy miałam zaplanowane - najpierw rozchorował się mój mąż, a potem ja... A teraz - choć jeszcze końcówka wyprzedaży trwa - ja spłukałam się na wyprzedażach w internecie i jeszcze kilka rzeczy mnie kusi, ale dokładnie rozważam każdy zakup ;) W tym poście będziecie mogli zobaczyć to, co wpadło mi w oko w wyprzedażowej ofercie sklepów internetowych.

Na pierwszy rzut buty - fajne wyprzedaże można znaleźć w Stradivariusie - można kupić sobie klasyczne kozaczki, panterkowe balerinki lub pastelowe szpileczki. Mnie najbardziej kuszą te ostatnie, ale małe zakupy butowe już zrobiłam i w związku z tym powstrzymuję się z zakupem kolejnych - choć właśnie te różowe podobały mi się od czasu, jak tylko je zobaczyłam na stronie...


Kolejna rzecz to mała poręczna torebka - najlepiej błękitna, ostatnio mam straszną fazę na błękitne ubrania i dodatki i wiem, że z pewnością taka torebka musi znaleźć się w mojej szafie na wiosnę. Bardzo podobają mi się torebki z Zary - waham się pomiędzy dwoma modelami i jak znam siebie, to pewnie na żadną się nie zdecyduję...


Kolejna rzecz to spódniczki - miałam zamiar nie kupować spódniczek, ale to chyba silniejsze odemnie.... Szczególnie podobają mi się spódniczki z Top Secret - myślę, że na jakieś się skuszę, tym bardziej, że trwa tam teraz promocja -50% na drugą przecenioną rzecz...


Kolejna rzecz to ramoneska w pastelowym kolorze - bardzo podoba mi się ta błękitna kurteczka z Top Secret, "czaję się"  na nią od pewnego czasu - teraz jest uzupełniona rozmiarówka, ale trochę boję się kupić kurtkę bez mierzenia.... poszukam jej jeszcze w sklepie stacjonarnym... w jednym, w którym byłam nie  było jej :(


Na koniec kilka innych rzeczy, które wpadły mi w oko...


 Co sądzicie o moich wyprzedażowych hitach, co polecacie - i najważniejsze - co kupiłyście na wyprzedażach :)

Instagram

Komentarze

  1. Podobają mi się torebki z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez i to bardzo ;)
      A i ceny na wyprzedaży są całkiem dostępne ;)

      Usuń
  2. W Top Secret są fajne i w dobrej cenie, rzeczy! spódnica w pasy mnie zaintrygowała :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kurtka pudrowa i bluza niebieska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluza jest super, a moje serce skradła błękitna kurtka ;)

      Usuń
  4. uwielbiam buty ze Stradivariusa. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie mam tylko jedne balerinki z tego sklepu, ale jestem z nich bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  5. Ja dopiero teraz zrobiłam listę 'moich brakujących rzeczy',ale nie wiem,czy uda mi się na nie zapolować...ostatnio nagminnie brakuje mi czasu ;) pozdrawiam,Marysiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio stworzyłam taką listę moich must have oraz listę moich marzeń, która będzie znacznie trudniejsza do spełnienia. ..
      brak czasu.... doskonale Cię rozumiem.... dla mnie doba jest zbyt krótka. .
      pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Ja w tym roku również zaliczyłam wyprzedaże w internecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwygodniej, jeśli nie ma się czasu, a jeśli coś nie będzie pasowało, to zawsze można zwrócić;)

      Usuń
  7. Co w końcu zamówiłaś>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych rzeczy , które tutaj pokazałam, to tylko biały t-shirt z nadrukiem, nad resztą rzeczy zostałam na etapie wahania się...
      ale uplowałam jedną rzecz, która od dawna mi się marzyła i dzięki przecenie -50% mogłam sobie na nią pozwolić ;)

      Usuń
  8. Torebki są śliczne. A błękit faktycznie ma coś w sobie, szczególnie ta bluza z Top Secret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta bluza straciła trochę podczas mierzenia - może gdybym mierzyła rozmiar mniejszą...chyba jej rozmiarówka jest troszkę zawyżona...
      torebki piękne i nie umiem się zdecydować ;)

      Usuń
  9. świetny post

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka