Jak zamówić ShinyBox - pudełko z kosmetykami ?

O tym co zawierają poszczególne pudełeczka ShinyBox z kosmetykami niespodzianką każdego miesiąca możecie przeczytać na moim blogu, już kilka razy pytaliście mnie o to, jak zamawiać te pudełka, więc w końcu się zebraziśłam i postanowiłam napisać o tym szybki post, tym bardziej, że pierwsza wysyłka lutowego ShinyBox już odbyła się dzisiaj, a to pudełko to specjalna edycja walentynkowa THE GIFT OF LOVE, która ma zawierać  aż 6 produktów o wartości do 160 zł. 

 

Jak zamówić ShinyBox ?

  Po wejściu na stronę ShinyBox wchodzimy w zakładkę OFERTA, gdzie na początek możemy wybrać jedną z trzech opcji.



1 OPCJA - Pojedynczy ShinyBox

Jeśli chcemy "wypróbować" ShinyBox i zamówić tylko jedno pudełko, żeby zobaczyć czy będzie nam odpowiadało, albo dlatego, że jest to specjalna edycja świąteczna bądź walentynkowa - jak w tym miesiącu. W takim przypadku płacimy 59 zł - 49 zł pudełko i 10 zł przesyłka.


Następnie zakładamy konto i wpisujemy swoje dane i wybieramy jedną z trzech form płatności:
- przelew z dowolnego banku - ta opcja jest najłatwiejsza - wybieramy swój bank i robimy bezpośredni przelew
- PayPal - możliwość płatności kartą kredytową lub korzystając z bezpiecznych płatności PayPal - tutaj zawsze mam problem, bo nie mam takiej karty i nie korzystam z tych płatności...
- płatność przy odbiorze - przy tej opcji koszt dostawy wzrasta do 13 zł, a za paczkę płacimy kurierowi, który ją dostarcza 


2 OPCJA SUBSKRYPCJA ShinyBox

Wybierając tą opcję otrzymujemy pudełko w cenie 49 zł i przesyłka jest gratis, ale decydujemy się na subskrypcję, która polega na tym, że każdego miesiąca 49 zł jest automatycznie pobierana z waszej karty/konta. Po 6 miesiącach nieprzerwanej subskrypcji należycie do klubu VIP i otrzymujecie dodatkowy kosmetyk. Przy tej opcji mamy tylko dwie formy płatności - karta płatnicza lub PayPa.



3 OPCJA - PAKIET 3,6 lub 12 PUDEŁEK ShinyBox 

To moja ulubiona opcja  z kilku względów - po pierwsze nie musimy płacić za przesyłkę, po drugie nie musimy się martwić o zapewnienie środków na koncie, a po trzecie w zależności od  wybranego pakietu - płacimy za pudełka mniej.
Mamy do wyboru trzy pakiety:
- pakiet 3 pudełek - kosztuje on 139 zł, czyli koszt jednego pudełka to 46,33 zł
- pakiet 6 pudełek - kosztuje on 265 zł czyli koszt jednego pudełka to 44,17 zł
- pakiet 12 pudełek - kosztuje on 539 zł czyli koszt jednego pudełka to 44,92 zł
Następnie zakładamy konto i wpisujemy swoje dane i wybieramy jedną z dwóch form płatności:
- przelew z dowolnego banku - ta opcja jest najłatwiejsza - wybieramy swój bank i robimy bezpośredni przelew
- PayPal - możliwość płatności kartą kredytową lub korzystając z bezpiecznych płatności PayPal - tutaj zawsze mam problem, bo nie mam takiej karty i nie korzystam z tych płatności...


Podsumowując:
ShinyBox można kupić lub wymienić za 100pkt uzyskanych z poleceń, ankiet, itp. – jeśli jesteście zainteresowani – zapraszam do skorzystania z mojego polecenia TUTAJ

Mam nadzieję, że wpis będzie Wam pomocny:)

Instagram

Komentarze

  1. Co zawiera takie pudełeczko ? Kosmetyki ? Zapraszam do obserwacji !!! Dziękuję http://modnatrzydziestka.blogspot.com/2015/02/codziennosc-w-nietuzinkowym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tych pudełkach i nieraz bardzo kuszące były te opinie. Zastanawiam się tylko, czy przydatne są te kosmetyki. Czy np. nie dostaniemy kolejnego kremu do rąk, choć już mamy 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie to jest to ryzyko, bo nigdy nie wiemy co dostaniemy i czasem może się zdarzyć, tak jak napisałaś. ..
      ale ja te pudełeczka uwielbiam za to, że dzięki nim poznałam wiele fajnych kosmetyków, których pewnie sama nigdy bym nie kupił.

      Usuń
  3. może kiedyś się skuszę:) pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy sie nie skusilam na takie pudeleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna instrukcja dla osób, które jeszcze nie zamawiały tych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te pudełka jakoś nie kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł. Pewnie można w ten spsób poznać wiele ciekawych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie i właśnie dlatego tak uwielbiam te pudełeczka z kosmetykami - dzięki nim poznałam wiele kosmetyków - po które zapewne sama bym nie sięgnęła
      :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka