Przyjemna kąpiel z DOVE - żele pod prysznic i kostka myjąca od DOVE

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym wpisem dotyczącym kosmetyków DOVE, tym razem będzie o żelach pod prysznic, których mam całkiem sporą kolekcję oraz o kostce myjącej, której można używać nie tylko do mycia twarzy, ale także można ją wykorzystać do demakijażu oczu.


 Żele pod prysznic DOVE:
produkty DOVE można kupić m. in. w Rossmanie, Super Pharm, Hebe, a także w marketach - np. w Kauflandzie
- występują w opakowaniach o pojemności 250, 500 lub 750ml
- są kremowe, dzięki czemu podczas mycia otulają i nawilżają ciało
- można wybierać spośród wielu zapachów, poniżej zobaczycie te, które sama posiadam w swojej kolekcji


Mój ulubiony to Żel pod prysznic Dove Purely Pampering z kremem pistacjowym i magnolią, bo pachnie tak samo, jak suchy olejek, który jest moim ulubieńcem - pisałam o nim TUTAJ.  Magnolia urzeka swoim zapachem.


Odżywczy żel pod prysznic DOVE deeply nourishing - ten produkt to wizytówka DOVE - po prostu klasyk, ma charakterystyczny dla kosmetyków tej marki zapach, jest świetny.


Odżywczy żel pod prysznic DOVE caring protection do skóry suchej - doskonale nawilża skórę, a przy tym ma piękny, delikatny zapach, będzie idealny dla osób, które nie lubią intensywnych zapachów żeli pod prysznic.


Odżywczy żel pod prysznic DOVE go fresh revitalize - nie wiem, czy pisałam Wam o tym, ale uwielbiam mandarynki, a w tym żelu czuć ich nutę, jest idealny do stosowania podczas porannego prysznica, ale jest zupełnie inny od tych wszystkich orzeźwiających  żeli pod prysznic - jest dość delikatny i kobiecy zarazem.


Żel pod prysznic Dove Purely Pampering mleczko kokosowe z płatkami jaśminu - ten żel czekał najdłużej na to, żebym go wypróbowała, a to dlatego, że nie przepadam za kosmetykami o zapachu kokosa, bo kokosów wręcz nie znoszę...   Jednak zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, być może dlatego, że jest to połączenie mleczka kokosowego i jaśminu - bo ten żel pachnie obłędnie i nie wiem czy nie stanie się moim ulubionym, zapach jest dość słodki, ale ja bardzo lubię takie :)


 DOVE Kremowa kostka myjąca - ten produkt zaskoczył mnie najbardziej, bo mogłoby się wydawać, że to zwykłe mydło, ale prawda jest troszkę inna - bo to nie jest zwykłe mydło. Ta kostka myjąca może służyć również do mycia twarzy i demakijażu oczu - w co nie mogłam uwierzyć, ale postanowiłam to sprawdzić. Wypróbowałam tą kostkę - świetnie sobie poradziła z delikatnym makijażem i ogólnie z myciem twarzy. Bałam się, że taki zabieg wysuszy moją skórę, ale myliłam się, kostka sprawdziła się bardzo dobrze. Nie mniej jednak nie zamierzam stosować kostki myjącej do mycia twarzy i demakijażu i nie dlatego, że nie działa, a dlatego, że ja po prostu wolę zmywać makijaż jakimiś płynami i mleczkami, a twarz lubię myć żelami do mycia twarzy. Wiem, że wiele osób używa mydeł do mycia twarzy - moja koleżanka od dawna preferuję ten sposób i z pewnością dla niej kremowa kostka myjąca dove będzie świetnym rozwiązaniem.

Poniżej małe zestawienie kostek myjących DOVE, które występują w wielu wersjach.

Lubicie żele pod prysznic DOVE, które są Waszymi ulubionymi?
Używałyście kostki myjącej DOVE do mycia twarzy?

Instagram

Komentarze

  1. Moja sis jest fanką żeli Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie kokosowe uwielbiam ! Kupiłam wczoraj ten pistacjowy bo po prostu mnie zachwycił !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze ten pistacjowy olej do ciała, razem jest szał ;)

      Usuń
  3. wiele osób nie lubi dove za jego kremową konsystencję, a ja go za to kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam kremową konsystencję tych żeli ;)

      Usuń
  4. Hm, kokosowo jaśminowy żel... Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Dove, fajne maja żele! :) pozdrawiam i zapraszam na mały konkurs! http://atramworld.blogspot.com/2015/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Dove, nie tylko ich żele, ale też klasyczną białą kostkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kostka też gości na stałe w mojej łazience :)

      Usuń
  7. Osobiście nie używałam kosmetyków marki Dove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się to niemożliwe ;)
      Wypróbuj koniecznie, polecam ;)

      Usuń
  8. Ostatnio zakupiłam o zapachu pistacjowym. :) Jeszcze nie używałam, stoi w łazience. Kokosowy miałam kiedyś, lubiłam go! No i ostatnio znalazłam w jakimś sklepie (o dziwo nie w Rossmannie) kokosową kostkę - wzięłam oczywiście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę się rozejrzeć za kokosową kostką :)

      Usuń
  9. Dave mają naprawdę świetne te żele;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię produkty Dove! Szczególnie mydełka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbima ich żele i mydła

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ale to bardzo lubię żele Dove ;) używam ich z przerwami od wielu lat tak samo zresztą jak kostki myjące ;) Jednym z zapachów, któremu jestem wierna jest ten z ogórkiem- idealny na lato!
    Co do mydełek to tylko raz jeden zdarzyło mi się umyć nimi twarz... lato, spontaniczny wyjazd, mała wioska- cud, że w ogóle był tam sklep ;) w każdym razie krzywdy mi nie zrobiła ale wolę swoje sprawdzone środki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam tego z ogórkiem - muszę go wypróbować..

      Usuń
  13. Żele Dove cieszą się dobrą renomą, ale mimo wszystko wole po kąpieli lub po seansie pod prysznicem wysmarować się serum lub kremem. Ostatnio testowalam produkty firy BeuatyLab i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka