TOP 5 - Kosmetyczni ulubieńcy wiosna 2015 - Part 2 - FLOS-LEK, GLISS KUR, PAT&RUB, BANDI, BIODERMA

Już jakiś czas temu publikowałam Wam moich kosmetycznych ulubieńców (TUTAJ), a już przychodzę z kolejnymi. Mam kilka kosmetyków, które w ostatnim czasie zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Tym razem są to tylko i wyłącznie kosmetyki pielęgnacyjne i nie ma nic z kosmetyków do makijażu, być może dlatego, że przecież typowa kolorówka starcza na dość długo, bronzer czy róż, którego używamy zamiennie spokojnie wystarczają na cały rok, a może dłużej- czasem to mnie trochę denerwuje, bo chciałoby się sięgnąć po coś nowego, a tu jest jeszcze spory zapas niezużytych kosmetyków…

  Zawsze śledzę aktualne promocje w Rossmannie, Kamie, douglasie  i nawet Hebe. i wyłapuję nowości kosmetyczne.
 na zdjęciu - drewniane serduszko  z Pepco

 1. FLOS-LEK Laboratorium Natural Body Masło do ciała Mango i Marakuja- produkt o pojemności 240 ml kosztuje ok. 23 zł
- to masło do ciała miałam w swoich zapasach przez cały czas już od dłuższego czasu, ale jakoś cały czas odkładałam je na później, aż w końcu się okazało, że powoli zbliża się koniec terminu jego przydatności - wtedy sięgnęłam po nie, bo przecież nie chciałam go zmarnować
- to masło do ciała zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie i jestem nim wręcz zachwycona
- pięknie pachnie, szybko się wchłania, ale pozostawia przy tym skórę bardzo dobrze nawilżoną i odżywioną, a do tego zapach utrzymuje się bardzo długo
- spokojnie można porównać to masło do ciała do masełek z The Body Shop, mnie zachwyciło i żałuję, że sięgnęłam po nie dopiero teraz


2. Schwarzkopf GLISS KUR Liquid Silk Ekspresowa odżywka regeneracyjna
- produkt o pojemności 20 0ml kosztuje ok. 11 zł
- jest to mój pierwszy produkt do włosów marki GLISS KUR od dość długiego czasu, kiedyś miałam już okazję wypróbować tę odżywkę i inne tego typu z Gliss Kur, ale było to dość dawno temu i jakoś o nich zapomniałam
- ta odżywka trafiła do mnie w prezencie od mojej przyjaciółki Magdy - za co dziękuję, bo odkryłam ją na nowo i ją uwielbiam
- producent zapewnia, że wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie - zdecydowanie się z tym zgadzam- po użyciu tej odżywki moje włosy od razu miały się lepiej
- ja używam tej odżywki zarówno na mokre jak i na suche włosy, choć chyba częściej na suche - spryskuję je rano, potem rozczesuję i upinam
- co najważniejsze - ta odżywka nie obciąża moich włosów, a tego zawsze boję się najbardziej
- kolejny plus za bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach
- szczerze polecam ten produkt, szczególnie jeśli nasze włosy są  długie i puszące się - ta odżywka pomoże je ujarzmić, a do tego można ją kupić w dobrej cenie


3. PAT&RUB by Kinga Rusin Balsam do rąk rozgrzewający- cynamon, imbir, goździk, szałwia
- kosztuje 39zł - cena dość wysoka jak na krem do rąk, dlatego cieszę się, że dostałam go w prezencie w jednym z pudełek ShinyBox, bo zapewne sama bym go sobie nie sprawiła
- jest to już mój drugi balsam do rąk Pat&Rub - oba bardzo lubię
- szczerze mogę polecić ten produkt gdyż z pewnością ma pozytywny wpływ na skórę moich dłoni

4. BANDI Cosmetics inspiration Hydro Care Krem intensywnie nawilżający
- dostałam go z jednym z pudełek ShinyBox,
- jego dokładny opis na stronie producenta znajdziecie TUTAJ
- produkt o pojemności 30 ml w wygodnym opakowaniu z pompką
- muszę się przyznać, że gdy ten krem trafił w moje ręce to miałam co do niego mieszane uczucia, odstraszała też mnie pojemność 30 ml - wydawało mi się to strasznie mało i myślałam, że krem bardzo szybko mi się skończy, jednak myliłam się - okazał się być bardzo wydajny
- konsystencja - dość rzadka, lekko płynna przez co wydawało mi się, że ten produkt nie będzie działał, ale okazało się, że bardzo dobrze się rozprowadza, szybko wchłania, a przy tym bardzo dobrze nawilża, ale nie natłuszcza twarzy - jeden z lepszych kremów nawilżających jaki miałam okazję używać


5. BIODERMA Matricium Biomimetyczny koncentrat w ampułkach przeciwdziałający procesom starzenia
- dostałam próbkę tego produktu- składającą się z 7 ampułek
- bardzo wodnista i przezroczysta konsystencja przez co dobrze się rozprowadza, a przy tym szybko się wchłania
- śmiało mogę stwierdzić, że już po 7 dniach widać efekt - jest to idealny produkt, który pomaga „odżyć” naszej skórze po zimie
- po zastosowaniu siedmiodniowej kuracji zauważyłam, że moja skóra była zdecydowanie lepiej nawilżona, bardziej rozświetlona i odżywiona
- dawno żaden produkt mnie tak nie zachwycił, jednak jest jedno ale…- jego cena, kuracja 30-dniowa kosztuje ok. 150zł, a zalecenia producenta jest takie żeby stosować ją 4 razy w roku, ale myślę, że 2 razy - po zimie i po lecie byłoby wystarczające

Co sądzicie o moich kosmetycznych ulubieńcach? Znacie te kosmetyki?

Instagram

Słowa kluczowe / Tagi:  kosmetyczni ulubieńcy czerwiec 2015, FLOS-LEK Laboratorium Natural Body Masło do ciała Mango i Marakuja, Schwarzkopf Gliss Kur Liquid silk Ekspresowa odżywka regeneracyjna z jedwabiem, PAT&RUB by Kinga Rusin, balsam do rąk rozgrzewający cynamon imbir goździk szałwia, BANDI Cosmetics inspirations Hydro care krem intensywnie nawilżający, BIODERMA Matricium Biomimetyczny koncentrat w ampułkach przeciwdziałający procesom starzenia opinia cena działanie blog, kosmetyczni ulubieńcy blog, Marcelka Fashion and lifestyle blog lifestylowy, blog modowo kosmetyczny 

Komentarze

  1. Lubię tą odżywkę z Gliss Kur, dobra jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jestem bardzo ciekawa produktów Bandi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kilka produktów tej marki i zawsze byłam zadowolona; )

      Usuń
  3. też mam tą odżywkę do włosów i jestem mega zadowolona, chociaż cena w Danii jest zdecydowanie większa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie dobrze, ale z tego co wiem to w Niemczech chyba są tańsze. ..

      Usuń
  4. Muszę spróbować tej wersji kremu do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masła do ciała! Mam całkiem spory zapas i zastanawiam się,kiedy je wykorzystam ;) pozdrawiam,Marysiu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, mój zapas kosmetyków zaczyna mnie przerazaźać :*

      Usuń
  6. Masło z Flos-leku to bardzo chcę poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem Bandi chętnie bym wypróbowała, kiedyś używałam ich kremów i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam żadnych z tych kosmetyków, ale mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka