Letnia, niedzielna stylizacja z sukienką w peptikę z falbanką - upalne letnie dni

Ostatnio postanowiłam sobie, że będę starała się dodawać więcej stylizacji i ogólnie wpisów. Tym bardziej, że komputer mam po prostu zawalony zdjęciami, którymi chcę się z Wami podzielić.
O tym, że uwielbiam sukienki, z pewnością wiecie, dzisiaj mam dla Was stylizację  z moją nową sukienką w pepitkę. Do tej sukienki nic więcej nie trzeba - wystarczyły białe dodatki, myślałam jeszcze o jakimś pasku w talii - ale w nowe paski się jeszcze nie zaopatrzyłam, a stare nie pasowały :( 
 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!



Mam na sobie: 
biała torebka - Manzana, 109 zł, dokładnie do kupienia  TUTAJ 
Białe sandałkielilu.pl, 69,99 zł
bransoletki - iloko.pl  
okulary - no name, 6 zł  

Co sądzicie o tym zestawie z sukienką w pepitkę?

Instagram

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Ślicznie wyglądasz w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz :) u mnie dzisiaj daleko do upału :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, letnia stylizacja. Widać, że zeszczuplałaś.:) Kupiłam sobie dziś sportowy stanik w Lidlu sugerując się Twoją opinią i rzeczywiście jest fajny, dobrze podtrzymuje piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko minimalnie ;(
      Te staniki sportowe z lidla bardzo polecam ;) są świetne

      Usuń
  4. SUkienka jest świetna,lubię takie kolory;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam fanką pepitki,ale Ty wyglądasz w tej sukience fantastycznie! Wyraźnie schudłaś,Marysiu :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką pepitki ;)
      Dziękuję, ale chyba tak dobrze wyszłam tylko na tych zdjęciach :p

      Usuń
  6. Bardzo dobra stylizacja, świetnie wyglądasz Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka - dopasowana do figury. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i śliczny look :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie, kobieco a jednocześnie klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękna sukienka! cudownie w niej wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z sukienki jestem bardzo zadowolona, zastanawiam się czy nie zamówić jeszcze innego koloru ;)

      Usuń
  13. Zdecydowanie lepiej niż w poprzedniej stylizacji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasek faktycznie dodałby jeszcze więcej uroku, na pewno nabędziesz taki wkrótce. Wyglądasz bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marcelko jest bardzo fajnie ,pepitka dobrze się sprawdziła ,bo jest mieszana - ale ostrzegam przed paskiem ,bo przedzieli Cię na pół i to nie w najcieńszym miejscu. :))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna sukienka i korzytsnie w niej wyglądasz, ciekawa stylizacja :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our
    community. Your web site offered us with helppful information to work
    on. You've performed a formidable task aand our enrire community shall be thankful
    to you.

    Feel free to visit my page - my homepage

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie.. stylizacja cudowna :*
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/czesc-dzisiejszym-bohaterem-postu-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie :)

    http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/czesc-dzisiejszym-bohaterem-postu-jest.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka