Letnia stylizacja w stylu boho - w mojej interpretacji ze spódniczką z koronką

Uwielbiam dopasowane spódnice tuby i bardzo dobrze się w nich czuję, jest to podstawa mojej garderoby. W dzisiejszym wpisie prezentuję Wam moją nową spódniczkę z koronką (zamówioną TUTAJ), jestem z niej bardzo zadowolona i cały czas się zastanawiam nad innymi kolorami, ponieważ ten model jest jeszcze dostępny w kolorze bordowym i w kolorze butelkowej zieleni. Góra to jedna z moich ostatnich lumpeksowych zdobyczy za grosze - zwiewna bluzko-tunika, która nawiązuje do stylu boho, którym wielu brakowało u mnie na blogu, ale cóż mogę powiedzieć, ten styl nie jest mi jakoś szczególnie bliski, a nie zmieni się to tylko dlatego, że jest bardzo modny.... Dlatego dzisiejszy zestaw to moja wersja stylizacji boho.



Mam na sobie:
zwiewna tunika - Top Shop z SH, ok. 2 zł 
spódniczkę z koronką -Bonprix
torebka - PERSUNMALL
balerinki - Biedronka, 17,99 zł 
kolczyki - iloko.pl

Co sądzicie o tym zestawie?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Ostatnio udało mi się upolować kilka takich perełek za grosze; )

      Usuń
  2. Świetnie pasuje Ci taki krój spódnicy. Torebka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spódniczki uwielbiam ;) i chyba kupię jeszcze bordową ;)
      Torebka też jest moją ulubioną, boję się, że już długo nie wytrzyma . .

      Usuń
  3. Świetna ta spódniczka, koronka dodaje jej niesamowitego uroku ! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz i ta tunika ślicznie pasuje do koronkowej spódnicy. No i oczywiście popieram, aby nosić co się lubi, a nie co jest w modzie:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica;bardzo podoba mi się Twoja wersja tego stylu,chociaż sama za nim nie przepadam ;)
    pozdrawiam,Marysiu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka cudna- bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem nią zachwycona - cały czas się zastanawiam nad bordową :)

      Usuń
  7. przepiękna bluzka! wyglądasz uroczo:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja tym razem!!!:) W KOŃCU!!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka i ta tunika za 2zł no super zestaw i bardzo ładnie wyglądasz.
    Marysiu jak zamawiasz z Bonprix to bierzesz swój rozmiar czy niższy?różne są opinie a mam zamiar coś zamówić z tego sklepu
    Pozdrawiam Wiolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, opinie są różne, bałam się, jak zamawiałam pierwszy raz,
      ale starałam się czytać opinie klientów na stronie pod daną rzeczą,
      koniec końców sugerowałam się wymiarami na stronie i brałam swój rozmiar,
      Rzeczy nie są super dopasowane, ale wolę jak jest swobodnie, także jestem bardzo zadowolona.
      jqk co to podejrzewam, że nie powinno być problemu ze zwrotem, ale tego nie wiem, bo jeszczenic nie musiałam odsyłać ;)
      mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam , pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Bardzo udana wariacja w stylu boho, ślicznie wyglądasz, do tego ten warkocz na boku, korzystnie :) Super bluzka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łup z SH udał Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódniczka :-) Wyglądasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia w pieknej okolicy. ;) do tego Ty taaaka swieza.. zajefajnie. Pozdrawiam. Alicja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie przekonałam się jeszcze do takich spódnic, ale wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Sinsay widziałam spódniczkę o takim samym kroju z identyczną koronką, ale spódniczka uszyta z takiej imitacji skóry (na pewno wiesz o co chodzi:). Kosztowała ok 20-30 zł. Byłam też pasująca do niej bluzka, którą sobie kupiłam.
    to ta spódniczka http://www.vinted.pl/damska-odziez/spodnice/10237669-olowkowa-skorzana-spodnica-z-koronka-sinsay

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem te okulary przeciwsłoneczne zupełnie tu nie pasują, lepiej sprawdził by się jakiś fancy kapelusz. Boho-elegancko ;) Fajna ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka