Jesienna stylizacja do pracy z granatowymi ubraniami i dodatkami

Zdjęć stylizacji na komputerze sporo - więc staram się dodawać ich jak najwięcej na bloga. Dzisiaj zestaw do pracy, z granatową bluzą - nowością w mojej szafie, jest dość gruba i ciepła. Założyłam do niej spodnie na kant i nie jestem do końca pewna czy to był dobry pomysł, bo ostatnio nosiłam ją z balerinkami i woskowanymi rurkami z Lidla i prezentowała się znacznie lepiej. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :) 



Mam na sobie:
granatowa bluza PERSUNMALL
spodnie w prążki - MANGO, % 19 zł 
granatowe szpilki - Lidl, 29 zł
torebka - allegro, 19 zł 

Komentarze

  1. Podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wyglądają te drugie spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio były we wpisie tutaj
      http://marcelka-fashion.blogspot.com/2015/09/codzienna-stylizacja-w-roznych.html

      Usuń
  3. Mnie też się wydaje,że ze spodniami typu rurki bluza prezentowałaby się znacznie lepiej ;) pozdrawiam,Marysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wydaniu pojawi się pewnie w zestawieniach stylizacji do pracy ;)

      Usuń
  4. Ja nie przepadam za spodniami w kant, jak coś to tylko do eleganckiej koszuli i marynarki :) Dlatego pewnie ta bluza bardziej podobałaby mi się z rurkami :) Ale spodnie w kant sprawiają że wyglądasz szykownie i elegancko, więc to wszystko zależy na jaką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te spodnie, bluzka też, ale rurki rzeczywiście chyba byłyby lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) ubralabym sie tak do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. ;] Szczególnie spodobała mi się bluza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie nie w moim guście, ale sweterek ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny outfit,a najbardziej urzekła mnie ta torebka,uwielbiam takie!
    Pozdrawiam lefffkaswayofthinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda ta bluza. Wygodna a elegancka. Też mi się wydaje, że jednak lepiej prezentowałaby się z rurkami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka