10 - Stylizacja w szarościach - sukienka jak koszula w geometryczne wzory oraz wiązane botki

Geometryczne wzory są cały czas na topie, a ja bardzo lubię ten trend, bo takie ubrania bardzo mi się podobają. W dzisiejszym wpisie mam na sobie właśnie taką wzorzystą sukienko-koszulę, gdy zamawiałam ją w sklepie TUTAJ to myślałam, że ta sukienka wykonana ze średniej grubości materiału. Okazało się, że się myliłam i jest to długa koszula, zapinana na guziki, raczej z dość cienkiego materiału, ale na szczęście nie prześwituje. Jestem z niej w miarę zadowolona i myślę, że fajnie będzie wyglądała z cienkim paskiem w talii. Dobrałam do niej szare wiązane botki i torebkę. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


Mam na sobie:
wzorzysta sukienko koszula - SHEIN 
Szare botki z wiązaniem LOVELYWHOLESALE
torebka -Wittchen, 269 zł pisałam o niej TUTAJ 

Co sądzicie o tym zestawie ?
Instagram

Komentarze

  1. Fajna ta sukienka, ale wydaje mi się, że lepiej by wyglądały do niej czółenka, a nie botki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie cieplej - będą i czółenka :)
      teraz tylko czekać na wiosnę :)

      Usuń
  2. Coś niezgrabnie wyglądasz w tej koszuli:((
    i jak schylisz się tonie widać Ci majtek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widać, bo mam czarną mini pod spodem :))))
      myślę, ze to nie jest jeszcze to idealne jej wydanie w stylizacji,
      bo ona potrzebuje ciepłych dni, żeby można ją było pokazać odpowiednio :)

      Usuń
  3. Uważam, że bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie torebka z sukienką współgra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakręcony wzór tej sukienki. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sukienka, ale torebka totalnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie dopasowane dodatki.
    Kolorystyka jak najbardziej na plus! Pasuje wszytsko do siebie!

    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszula ma ogromny potencjał:), myślę, że jeszcze nas w niej zachwycisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda i cała stylizacja :) Pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama koszula super się prezentuje! Fajnie, że wykorzystałaś ją właśnie jako sukienkę :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę ją też z paskiem i wtedy prezentuje się jeszcze lepiej :)

      Usuń
  13. podoba mi się zarówno koszula jak i cała stylizacja. Zgadzam się z poprzedniczkami, że widać w niej potencjał wykorzystania do różnych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sądzę ;)
      Nawet dzisiaj miałam ją na sobie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka