11 - szarości i czerń w zimowej stylizacji z kozakami za kolano i dużytym szalem

Dzisiaj mam dla Was wpis ze stylizacją z czernią i szarością na szare i ponure zimowe dni, czyli takie jakie mamy ostatnio, co niestety nie nastraja zbyt optymistycznie...  W zestawie możecie zobaczyć moje ostatnie nowości: szaro-różowy szal - zamówiony TUTAJ, wygląda tak, jak w sklepie i jestem z niego zadowolona oraz czarną bluzkę z wiązaniem - zamówiona TUTAJ, skradła moje serce i teraz zastanawiam się czy aby nie zamówić jej w jeszcze innym kolorze...

Plaid Fringes Color-block Scarf
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Plaid Fringes Color-block ScarfBlack Tie-neck Long Sleeve Chiffon BlouseBlack Tie-neck Long Sleeve Chiffon Blouse



Mam na sobie :
różowo szary szal - ROMWE 
czarna bluzka z wiązaniem - SHEIN
pikowana spódnica - Top Secret, % 35 zł, w stylizacji TUTAJ i TUTAJ
czarne zamszowe muszkieterki - LOVELYWHOLESALE, w stylizacji  TUTAJ 
torebka - Wittchen, 269 zł - pisałam o niej TUTAJ 

 Co sądzicie o tym zestawie ?
Instagram

Komentarze

  1. To moje ulubione kolory szczególnie w połączeniu z pudrowym różem.

    OdpowiedzUsuń
  2. w moim przypadku zimą wszystkie spódnice idą na dno szafy,więc szczerze Cię podziwiam,Marysiu ;)
    fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam spódnice o każdej porze roku ;))
      Zimą wystarczą grube rajstopy i i długie kozaki i jest ok ;))

      Usuń
  3. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki szal bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie duże szale idealnie się u mnie sprawdziły , warto mieć taki w szafie :)

      Usuń
  5. Nie podoba mi sie w tej stylizacji spódnica, jakas za krótka na zimowe dni. Ja bym nosiła ja latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety latem nie za bardzo się sprawdzi, bo jest za gruba

      Usuń
  6. klasycznie i pięknie, stylizacja idealna

    zapraszam www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny dobór kolorów i faktur :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal cudowny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest obłędny! Uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie obszerne szale. Zwłaszcza teraz jak taką pogodę mamy.

    ____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka mi troszke nie pasuje ale nawet fajne Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka jest cudna, z pewnością będzie tu jeszcze gościła :)

      Usuń
  12. Uwielbiam taką kolorystykę <3 szary to jeden z moich ulubionych kolorów. A taki ogromny szal jest ekstra: przepiękny i cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostatnim czasie do mojej szafy trafiło wiele szarych ubrań,
      i polubiłam się z tym kolorem, chociaż wcześniej go trochę unikałam..

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz! Dużo się dzieje, ale wszystko jest na swoim miejscu. Pozdrawiam ;)
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę zmylił mnie tytuł - bo myślałam, że będzie aż 11 stylizacji ;) i taka rozochocona wchodzę a tu jedna, ale za to jaka! :) właściwie to już nie bardzo pamiętam - musiałabym zaglądnąć wyżej. Znów zapamiętałam tylko TWOJE WŁOSY! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nie :p po prostu teraz numeruje stylizacje ;)
      dziękuję :**

      Usuń
  15. Bluzka jest super, zapytałam o nią pod innym postem. Stylizacja mi się również podoba. Taką spódnicę widziałam w sklepie i niestety już na wieszaku wydawała się jakaś taka zniszczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz odpisałam na temat tej bluzki ;)
      Ja swoją mam już rok i nq szczęście nic złego się z nią nie dzieje ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka