12 - Zapachniało wiosną - Bordowy płaszcz jak szlafrok w stylizacji na spacer

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie wczoraj zapachniało wiosną, było pięknie, słonecznie i czuło się, że chce się żyć...  Dzisiaj mam dla Was stylizacje, już taką zahaczającą trochę o wiosnę, bo bordowy płaszcz (zamówiony TUTAJ) jest już raczej wiosenny, nie posiada żadnej podszewki ani nic takiego. Jestem z niego bardzo zadowolona, prezentuję się dokładnie tak jak na stronie w sklepie TUTAJ, coś mi się zdaje, że zostanie moim ulubieńcem tej wiosny.

Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :) 

Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordoBurgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordoBurgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordoBurgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo
Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat SHEIN płaszcz szlafrok bordo


Mam na sobie:
bordowy płaszcz szlafrok - SHEIN 
czerwona koszula - SH, ok. 3 zł  
czarne rurki - QUI, 69 zł, w stylizacji TUTAJ
 bordowe botki - Biedronka, 49 zł 
torebka - Manzana, 89 zł
 

Komentarze

  1. Piękny! Choć dla mnie to trochę ceglaste to bordo:), ale dalej fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z niego bardzo zadowolona :)
      a kolor na zdjęciach wyszedł trochę przekłamany i jaśniejszy niż w rzeczywistości ..

      Usuń
  2. Piękny ten płaszcz i ładnie w nim wyglądasz. Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      a torebka służy mi od dawna i wciąż pojawia się na blogu :)

      Usuń
  3. Płaszcz ma piękny krój i kolor pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się jeszcze nad takimw kolorze pudrowego różu, ale obawiałam się, że będzie zbyt skłodki ...

      Usuń
  4. Super stylizacja:) Płaszczyk piękny i torebka idealnie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony i jego odcienie (w tym bordo) to zdecydowanie Twoje kolory! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz rację, bo bardzo dobrze czuję się w takich kolorach :))

      Usuń
  6. Świetny fason i piękny ożywiający kolor, super do Ciebie pasuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wygodny i pasuje zarówno do spodni, jak i do sukienek,
      chyba będzie moim hitem :))

      Usuń
  7. Uwielbiam takie płaszczyk,fason jest naprawdę świetny! Wyglądasz ślicznie <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny płaszczyk i dziewczyna ale ten okropny guz paskudny guz w pasie... podglądnij u blogerek jak wiążą płaszczyki w elegancki sposób bo taki niedbały guzior psuje taką fajną stylizację pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję rację - zawsze się śpieszę i wiążę byle jak...
      postaram się zwrócić na to uwagę :)

      Usuń
  9. Podoba mi się te płaszczyk, ale wygląda na to, że trudno go ładnie ułożyć i chyba bardzo się mnie...Ta czerwona koszula była w jakiejś stylizacji wcześniej? Wygląda na bardzo ładną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trochę tak - bo ma bardzo duży kołnierz, który trochę żyje wlasnym życiem...
      koszuli chyba nie było jeszcze na blogu,
      staram się sięgać po rzeczy, które kryły się na dnie szafy i tak właśnie ta koszula trafiła do tego zestawu:)

      Usuń
  10. Super płaszczyk i świetnie na Tobie wygląda, pięknie kontrastuje z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi sie jak sie ten plaszczyk nosi , nieodprasowany zle sie uklada i nie wiazalabym go. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na noszenie go bez wiązania jeszcze przyjdzie pora
      ale trzeba poczekać do wiosny :))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Racja, złe to ujęłam 😉 Zawiązany wyglada złe

      Usuń
    3. Muszę popracować nad wiązaniami ;)

      Usuń
  12. Pretty in red! look so stunning and pretty :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka