13 - Bluzka w paski w codziennej stylizacji z jeansami i kamizelką

W dzisiejszym wpisie mam dla Was takiego zwyklaczka, prosty zestaw - jeansy, bluzka w paski oraz ulubiona kamizelka bonprix. Czerwień i czerń to jedno z moich ulubionych połączeń, dobrze się w nim czuję i często noszę ubrania w takiej kolorystyce. Dodatkiem jest tutaj moja góralska chusta kupiona na wakacjach w Karpaczu, lubię takie ludowe motywy, które pomagają ożywić zwykły, codzienny zestaw.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!


Mam na sobie:
- bluzka w paski- SheIn, w stylizacji TUTAJ
- czarna kamizelka- bonprix, w stylizacji TUTAJ
- jeansy- bonprix, 89zł
- płaszcz ze skórzanymi rękawami- New Yorker, %79zł
- góralska chusta- no name, 45zł
- czerwone botki- elilu, % 45zł
- torebka- Manzana, 89zł


o sądzicie o tym zestawie ?

Komentarze

  1. You look so stunning! Gorgeous!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, uper stylizacja, a buty zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, tak wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na kupnie takiej chusty góralskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu dla mnie właśnie w takich prostych zestawach wyglądasz najlepiej. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i pomysłowe połączenie pasków z chustą góralską. Uwielbiam chusty i cieszę się, że to co polskie też może super na nas wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetnie razem wygląda! brawo, jest ciekawie, jest elegancko i swobodnie! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też i koniecznie muszę powiększyć moją kolekcję

      Usuń
  9. Buty i chusta świetne, bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Jak byś miała 5kg mniej! SERIO! Nie wiem czy to za sprawą tej stylizacji czy masz jakąś dietę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję.
      Niestety nie schudłam , waga nie chce drgnac.
      a mówi się, że paski poszerzają i wydawało mi się, że właśnie trochę grubo wyglądam na tych zdjęciach ..

      Usuń
    2. Zajrzyj na blog kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com wczoraj napisała ciekawy post na temat nawyków żywieniowych. Dziewczyna nawet trochę do ciebie podobna:)

      Usuń
    3. z pewnością zajrzę :)
      dzięki za info

      Usuń
  11. Piękne połączenie, a buty ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwień tutaj odgrywa kluczową rolę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci w takiej żywej czerwieni przy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i czerwień, mega zarabiste połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Ta kamizelka z Bonprix świetnie się prezentuje :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaaaaaaaa jakie buty!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka