Skandynawskie dodatki do domu w Pepco i walentynkowe gadżety - Co nowego w sklepach od 8 lutego - przegląd oferty

Jak co tydzień mam dla Was przegląd gazetkowy z ofertą Lidla, Biedronki i Pepco.
Zapraszam po więcej - czyli czas na niedzielny przegląd gazetkowo-zakupowy z aktualnymi okazjami cenowymi. 
 Na zdjęciu - moje nowości - ekspres do kawy w kropki z Westwing i Biedronkowe poszewki i kubek termiczny.
 
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w Biedronce  obowiązuje akcja Praktycznie i romantycznie -  znajdziemy w niej wiele ciekawych pomysłów na prezenty Walentynkowe.
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w Biedronce  obowiązuje akcja Dla mamy, taty i maluszka -  znajdziemy w niej wiele ciekawych kosmetyków i akcesoriów.
  •   w Biedronce  obowiązuje akcja Szklone przedmioty 
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w Biedronce  znajdziemy pościel bawełnianą w cenie 49,99 zł 
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w Biedronce  znajdziemy metaliczne tatuaże karnawałowe w cenie  9,99 zł
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w Biedronce  znajdziemy urządzenie do pielęgnacji twarzy w cenie 19,99 zł  
  •  Od czwartku 11.02.2016 w Biedronce  znajdziemy modny stolik kawowy w cenie 69,00 zł  
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w LIDLU znajdziemy nową kolekcję ubrań esmara - swetry w cenie 39,99 zł 
  •  Od poniedziałku 08.02.2016 w LIDLU znajdziemy nową kolekcję ubrań esmara - bluzki  w cenie 22,99 zł
  •  Od czwartku 11.02.2016 w LIDLU znajdziemy bajkowe pizamy w cenie 44,99 zł 
  •   w Pepco w aktualnej ofercie znajdziemy - zestaw 3 okrągłych luster za 24,99 zł 
  •    w Pepco w aktualnej ofercie znajdziemy - lampy stołowe w geometryczne wzory w skandynawskim stylu w cenie 19,99 zł 
  •   w Pepco w aktualnej ofercie znajdziemy - dodatki do domu w skandynawskim stylu w cenie  od 9,99 zł

 Wybieracie się  na   łowy? 
Co zamierzacie kupić?


Komentarze

  1. Świetny post! Muszę się wybrać do Pepco :D
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  2. kubek z biedronki już kupiłam:) po piżamę z lidla jadę w czwartek :) uwielbiam Twoje przeglądy, obserwuję:)
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te piżamki też mnie kuszą :)
      bardzo się cieszę, że ta seria postów przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Trzeba się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moja Ł. Ma pizame Z batmanem ;)
      to i mi by się przydała do kompletu ;))

      Usuń
  5. super rzeczy ! koszula błękitna piękna chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten Twój ekspres. Wow ile świetnych rzeczy zamówiłaś.Kusisz mnie tymi gazetkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspres jest cudny, to mój najlepszy kuchenny zakup ostatnio

      Usuń
  7. niestety te poncza są dużo droższe niż napisałaś :( szkoda bo już myślałam, że kupię jakieś w super cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja była tylko w niedzielę, ale warto sprawdzać ;)

      Usuń
  8. Jakoś ostatnio i ja się przekonałam do pepco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka