17 - Wiosenna stylizacja z łososiową sukienką / koszulą plus sznurowane balerinki typu lace up

Ostatnio wciąż Wam o tym piszę, ale ja już żyję myślą o tym, że wiosna coraz bliżej. Dzisiejsza stylizacja jest iście wiosenna, a łososiowasukienka będzie chyba moją ulubioną tej wiosny. Gdy ją zamawiałam w sklepieTUTAJ to trochę się obawiałam tego, jak będzie wyglądać „na żywo”. Wydawało mi się, że na mnie będzie to raczej tunika, a nie sukienka - bo zdjęcie w sklepie TUTAJ - na to wskazywało. Gdy dotarła do mnie ta sukienka to byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.Znów możecie zobaczyć moją torebkę z Pepco  - więcej modeli torebek w promocji możecie zobaczyć w aktualnej gazetce Pepco- KLIK.


Sznurowane balerinki typu lace up to mój ostatni wiosenny zakup - nad tego typu butami zastanawiałam się już jakiś czas. Początkowo byłam do nich nastawiona negatywnie, potem zaczęły mi się podobać, a gdy pojawiły się na promocji, to zdecydowałam się je zamówić. Teraz, gdy już je mam, jestem nimi zachwycona i marzą mi się jeszcze takie w innym kolorze - najbardziej skłaniam się ku beżowym.


Mam na sobie:
- łososiowa sukienka ROMWE
- torebka listonoszka  - Pepco 29,99zł, pisałam o niej TUTAJ
- sznurowane balerinki lace up - DeeZee, % 50zł

Co sądzicie o tym wiosennym zestawie?

Komentarze

  1. To już prawdziwa wiosenna stylizacja. Bardzo ładny odcień różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka boska baleriny niezmiernie skracają nogi niby modne lecz nie dla każdego jak dla mnie mało kobiece ale ta sukienka.........super

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widziałam te butki gdzieś w sieci, są cuuudne! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona butami - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie wyglądasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty. Mam zamiar kupić takie tylko na szpilce 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie na szpilce też mi się podobają, ale postawiłam na wygodę ;)

      Usuń
  8. Świetna sukienka, jaki rozmiar zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, jaki rozmiar zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty nie w moim stylu, sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie bym jeszcze zamówiła taką w innym kolorze.

      Usuń
  11. Sukienka jest bardzo ładnie i wyglądasz w niej świetnie, natomiast buty skracają i pogrubiają nogi, nie wydaje mi się, aby ten fason był korzystny dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skracają, ale nie aż tak bardzo;)

      Usuń
    2. Buty skracają to fakt, ale czy zawsze musimy się na siłę wysmuklać, wydłużać itd:)? Jak nam się coś bardzo podoba to czasem nie ma co się oglądać na to co można, a co nie.
      Choć ja faktycznie właśnie tego typu buty sobie odpuściłam, bo mam krótki nóżki i czułabym się w nich komfortowo.
      PS> Piękna sukienka:).

      Usuń
    3. Kochana dokładnie tak samo uważam, nie ma co przesadzać ;)
      Jeśli coś się nam bardzo podoba ...

      Usuń
  12. Grubo twoje nogi wyglądają w tych butach- taka prawda
    a Ty Marcelko jak zawsze poddałaś się sile ,,bo modne"
    nie zapominaj że wszystko co modne będzie akurat Tobie pasować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaskoczyłaś, bo najczęściej słyszę, że nie ma tutaj ciuchów na czasie : p

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) jeszcze sobie hybryde zamówiłam w takim kolorze ;)

      Usuń
  14. Dużo różu, bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :D Ta torebka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. te buty są cudowne, supermodne :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękną sukienkę ! balerinki również mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż to już prawie lato :) Śliczna jest ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka super! kliknięte!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka