26 - Kobaltowa sukienka szmizjerka i sneakersy na koturnie w wiosennej stylizacji

Dzisiaj zapraszam Was na szybki wpis.
Kobaltowa sukienka szmizjerka - zamówiona TUTAJ, to nowość w mojej szafie, bardzo upodobałam sobie ten fason, dobrze się w nim czuję i mam już kilka takich sukienek. 
Jeansowa katanka z Lidla to mój hit (TUTAJ wszystkie wzory)- dlatego ponownie pojawia się na blogu. 
  Zapraszam
 
 
Mam na sobie:
Kobaltowa sukienka szmizjerka - ROMWE 
jeansowa katanka - Lidl, 69 zł - w gazetce TUTAJ wszystkie wzory, w stylizacji TUTAJ
czarny płaszcz - SHEIN, w stylizacji TUTAJ  
torebka z naszywkami - ZARA, 119 zł
sneakersy na koturnie - DeeZee, % ok. 90 zł 

Komentarze

  1. Piękna torebka ! niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka. Podoba mi się taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie mogłam oderwać oczu od Twoich długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Na luzie, młodzieżowo i z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co jednocześnie i katana i płaszcz? za dużo tego! i te buty mi się nie podobają, a tym bardziej nie pasują do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  6. szmizjerka i buty mają bardzo ładny, wiosenny kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta warstwowość i sukienka i nawet brokatowe buty, ale moim zdaniem nie pasują do takiej sukienki tzn. do tego materiału. Ja sneakersy noszę tylko do spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty nie w moim stylu, ale reszta stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka. Kolor ma obłędny. Buty nie bardzo mi do niej pasują, ale ja jestem zwolenniczką prostych fasonów i wszelkie takie udziwnienia w butach po prostu mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to taki moj element ekstrawagancji w tym zestawie, żeby nie było tak przewidywalnie i poprawnie ;)

      Usuń
  10. W tej stylizacji jest tak, że każda z tych rzeczy osobno jest ok, ale nie współgrają razem. Zastanawiałam się chwilkę co tutaj nie pasuje i chyba są to buty w połączeniu z czarnymi rajstopami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne grube rajstopy poszły na dno szafy i mam nadzieję, że szybko nie wrócą. .

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka