34 - Stylizacja do pracy z czarnymi spodniami cygaretkami i narzutką w paski

Biel plus czerń to zawsze dobre połączenie jeśli chodzi o zestawy do pracy. W końcu udało mi się znaleźć idealne cygaretki, które świetnie leżą i dobrze się noszą, a co najważniejsze - tak na prawdę pasują do wszystkiego.
Paski to ostatnio mój ulubiony wzór, tym razem pojawiają się na mojej nowej narzutce w paski - zamówionej TUTAJ, jest idealna na wiosenne dni.



*********

Mam na sobie:
wdzianko w paski - SHEIN
czarne cygaretki - H&M, 59,99 zł
torebka - Witchenn, 269 zł, pisałam o niej TUTAJ 
bluzka z ozdobnym wykończeniem - MOHITO, % 49 zł, w stylizacji TUTAJ  TUTAJ   TUTAJ   TUTAJ    TUTAJ
czarne szpilki -  DeeZee, % 50 zł

P.S. - żeby nie było, że nie uprzedzałam - jutro wieczorem planuję
 start WYPRZEDAŻY SZAFY :)))
będzie bardzo dużo ciuszków :)

Komentarze

  1. Marysiu bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, świetna narzutka. I to chyba nie tylko efekt czarnych spodni, ale wyraźnie zeszczuplałaś :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      niestety z tym zeszczupleniem to u mnie wciąż słabo :((

      Usuń
  2. uwielbiam paski szczególnie latem i wiosną!!! świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narzutka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne to wdzianko :) ostatnio mam fazę na paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń i biel - uwielbiam klasykę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Prosty, ale ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to jest świetna stylizacja do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski - black and white to zdecydowanie moje ulubione. Dzięki nim pozorna klasyka nabiera niebanalnego charakteru!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! Dzięki za namiary na cygaretki! Koniecznie muszę odwiedzić HM i sprawdzić je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja zaoptrzylam się jeszcze w takie wzorzyste j są super.
      Niewykluczone, że jeszcze jakieś kupię. ..

      Usuń
  10. Ładna narzutka :) ostatnio nabywam takie bo to najlepsze wyjście jak coś trzeba na siebie zarzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie proste zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna klasyka :) ja w tym roku stawiam na kolorowe pasy ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają kolorowe pasy, ale jeszcze się w nie nie zaopatrzyłam...

      Usuń
  13. Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paskowy trend trwa w najlepsze. Bardzo fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie fajnie to wszystko razem wygląda. Elegancko i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam paski :-) i połączenie czerni i bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie zaczynam kompletować garderobę do pierwszej biurowej pracy i na pewno skuszę się na jakieś eleganckie, damskie spodnie garniturowe :) świetny outfit, dzięki za tą inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka