Neonowe paznokcie z Semilac 033 Pink Doll i błysk z Semilac 091 Glitter Milk

Wiosna nastraja pozytywnie i zachęca do eksperymentów z kolorami na paznokciach, dlatego postawiłam na neonowe paznokcie z lakierem hybrydowym Semilac 033 Pink Doll. Jest to bardzo intensywny kolor, dla mnie stanowi połączenie różu i pomarańczy- trudno go jednoznacznie określić i sklasyfikować.


Na paznokciach znalazły się dwa lakiery hybrydowe marki Semilac:
  • - 033 Pink Doll
  • - 091 Glitter Milk

Semilac nr 033 Pink Doll:
  • - kosztuje 29zł, można go zamówić TUTAJ
  • - Pink Doll- „różowa lalka”- piękny neonowy kolor, który widać z daleka
  • - mając go na paznokciach nie można przejść niezauważonym, budzi zainteresowanie, jest to kolor dla odważnych osób
  • - ten lakier ma bardzo dobre krycie, wystarczy nałożyć jedną cienką warstwę- dla mnie jest to największa zaleta tego lakieru, bo zrobienie paznokci trwa jeszcze krócej niż zazwyczaj, na zdjęciach widzicie efekt po nałożeniu jednej warstwy- dla mnie jest on zadowalający
  • - trwałość taka, jak zawsze, jeśli chodzi o lakiery hybrydowe Semilac- paznokcie pozostają w idealnym stanie przez minimum 2 tygodnie- wtedy zaczyna przeszkadzać już odrost

Semilac nr 091 Glitter Milk:
  • - kosztuje 29zł, można go zamówić TUTAJ
  • - Glitter Milk- brokatowe mleko- taki właśnie jest ten lakier- daje efekt lekkiej mleczno-brokatowej mgły z jasnym poblaskiem, który trochę przypomina efekt syrenki
  • - na moich paznokciach ten lakier stanowi tylko dodatek, nałożony na kilka paznokci- dla kontrastu i pokazania efektu
  • - jest to lakier, który warto mieć w swojej kolekcji lakierów hybrydowych, bo można go nałożyć na każdy lakier i uzyskać przy tym ciekawy , lekko perłowy efekt
 
Jeśli szukacie lakieru, który da na paznokciach piękny neonowy kolor, to lakier hybrydowy Semilac 033 Pink Doll jest dla Was. Idealnie nadaje się na wakacje, bo będzie pięknie współgrał z wakacyjną opalenizną.


Co sądzicie o moich wiosennych paznokciach z lakierami hybrydowymi Semilac, miałyście te kolory?

Komentarze

  1. Pink doll jak najbardziej do mnie przemawia, ale co do Glitter milk to jestem zdania, że mi aż tak potrzebny by nie był ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory :) Oba mają coś w sobie. Idealne na tę porę roku :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, koralowy kolor. Po prostu ślicznie kochana <3. Ładnie, estetycznie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, ale wiem, że do perfekcji jeszcze mi trochę brakuje. ..

      Usuń
  5. kolorek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor, idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest ten koralowy kolor :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolory, ładne gładziutkie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładało się go z łatwością i tp tylko jedna warstwa ;)

      Usuń
  9. Ładny kolor, taki wiosenny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek, idealny na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mario, piękny, wiosenny manicure, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów i czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego ja wcześniej nie wyczaiłam Glitter milk ?! Semilac to wg mnie najlepsza firma a jak widać wciąż potrafią mnie zaskoczyć ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka