39 - Stylizacja z czarną sukienką i kamizelką khaki - wakacyjnie nad morzem

Dzisiaj mam dla Was wakacyjny zestaw :) Pisałyście, że na blogu mało stylizacji, ale maj i czerwiec były dla mnie jakimiś ciężkimi miesiącami, jeśli chodzi o blogowanie i chęci do stylizacji itd., ale właśnie wróciłam z krótkiego wypoczynku, naładowałam baterie i mam nadzieję, że Was nie zawiodę :* 
W dzisiejszym zestawie zielona kamizelka - początkowo miałam co do niej wątpliwości, jednak jak przyszło co do czego to się polubiłyśmy i to bardzo. Bardzo dobrze się nosi, fajnie wygląda zarówno ze spodniami, jak i z sukienką, co pokazuję w dzisiejszym wpisie.
 P.s.- tylko nie chciała współpracować z wiatrem :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


Mam na sobie: 
kamizelka - LOVELYWHOLESALE
czarna sukienka - SH, 5 zł
biała torebka - Manzana
sandałki z kotwicami -   DeeZee, % ok. 22zł, w stylizacji TUTAJ,  TUTAJ  i TUTAJ 

Co sądzicie o tym zestawie ?

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia. Bardzo lubię takie zestawy! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, a zestaw wygląda na Tobie rewelacyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość świetnie wygląda, a ta kamizelka super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelkę uwielbiam - pomimo początkowych wątpliwości :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. idealna na upały :) ale mam tam jeszcze pod nią doczepione specjalne ramiączka do stanika :)

      Usuń
  5. Piękna kamizelka! Bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie lubiłam takiego koloru, ale dzięki tej kamizelce zmieniłam co do niego zastawianie.

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience i kamizelce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw!!! Kolory może mało wakacyjne, ale za to wyglądasz niebanalnie!
    Włosów zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie czułam się dobrze w khaki, ale ta stylizacja wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej też nie, ale dzięki tej kamizelce zmieniłam zdanie co do tego koloru

      Usuń
  9. Super to wymyśliłaś, naprawdę fajnie to razem wygląda. A ja nie mam jeszcze żadnej kamizelki, a już nieraz mi się podobało to ubranie:)
    Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo nie mogłam się przekonac do kamizelek, a teraz mam już trzy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka