Dziewczyny w koszulach w paski i czarnych mini spódniczkach - dwie blogerki, dwie stylizacje

Dzisiaj mam dla Was stylizacje z koszulą w paski,  zamówioną TUTAJ. Nad tego typu koszulą zastanawiałam się już jakiś czas, w końcu zamówiłam i to była bardzo dobra decyzja - jestem zniej bardzo zadowolona. O tym, że lubię spódnice, to z pewnością wiecie - ostatnio jedną z moich ulubionych jest spódniczka z koronką (zamówiona TUTAJ),którą pokazywałam Wam już w stylizacji TUTAJ.

We wpisie możecie zobaczyć dwie stylizacje z koszulą w paski i czarną mini - moją i Justyny z bloga street-fashion-palabra.blogspot.com. Znów udało nam się zrobić wspólne fotki :)


Mam na sobie:
buty - SHOELOOK, ok. 35 zł 


Co sądzicie o naszych zestawach ?
Instagram

Komentarze

  1. Obie fajnie! Marysiu nie zakładaj tych okularów słonecznych, ja wolę na CIebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi wspólnymi zdjęciami i do tego w tej samej stylistyce:). Wyglądacie super:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne klasyczne stylizacje ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądacie dziewczyny, linki poklikane - 13,17$, 49,99 i torebki pod ostatnim linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu koszuli nie wlożyłaś do środka spódnicy? niechlujnie to trochę wygląda
    reszta O.K - jak dla mnie:)
    no i piękna uroda koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio polubiłam ten sposób noszenia koszuli, sama nie wiem dlaczego ;)

      Usuń
  6. Piękna ta spódniczka, i fajnie wygląda z koszulą. Świetny pomysł na takie wspólne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością w miarę możliwości będziemy robić wspólne zdjęcia ;)

      Usuń
  7. przy Justynie jestes ciemniejsza i szersza.. za duze paski masz i to Ty powinnas założyć szpilki.
    po co takie porównywanie??? nizsza i wyzsza..waska i szersza... twarz okrągła i podłużna..torenka mnieej lub wiecej zniszczona..
    w tle paski..kostka brukowa...
    oszalalyscie.. naciagniete i bez pomysłu. jeden Maria JEDEN !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Spokojnie Marta , ja też czasem nie rozumiem, ale co tam. ..

      do anonima, to ma nie być porównanie, miałyśmy ochotę na taką sesję i ją zrobiłyśmy, no i z pewnością to jeszcze powtórzymy... ;)))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. dziewczyny - miałam nie publikować żadnego z tych komentarzy, bo nie chcę żeby tutaj nikogo obrażano - do tego, że ja jestem obrażana - już się przyzwyczaiła :P
      ale publikując zaznaczyłam wszystkie i tak to się stało...
      w związku z czym muszę być konsekwentna i oba komentarze się pojawiły - choć pewnie je usunę niebawem

      nie chcę żeby mój blog był miejscem do tego typu pyskówek - to nikomu nie potrzebne i psuje tylko atmosferę - pisząc to myślę, że nikogo nie urażę takim stwierdzeniem...

      Dziewczyny - nie warto psuć sobie nerwów !!!

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. Ja uwielbiam koszule...ale wyłącznie te z jeansu ;) no i obowiązkowo mam w swojej szafie jedną białą,'dyżurną' koszulę i żonglując dodatkami tworzę różne stylizacje ;) fajnie wyglądacie,dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulę z jeansu mam tylko jedną, ale ogólnie różnego rodzaju koszul u mnie w szafie jest bardzo dużo ;)

      Usuń
  9. Can I just say what a relief to discover someone
    that genuinely knows what they are discussing online.
    You certainly realize how to bring a problem to light and
    make it important. More and more people ought to check this out and understand
    this side of your story. I was surprised you are not more popular because you
    certainly possess the gift.

    Here is my web site ... location

    OdpowiedzUsuń
  10. hello there and thank you for your information –
    I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this website, since I experienced to reload
    the website a lot of times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances
    times will often affect your placement in google and could damage your quality score if ads and marketing with
    Adwords. Anyway I'm adding this RSS to my email
    and can look out for much more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again very soon.

    Review my web blog - station De ski

    OdpowiedzUsuń
  11. I got this web site from my pal who informed me about this website and
    at the moment this time I am visiting this site and reading very informative articles here.



    my site bondage

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja! Genialnie wyglądacie Dziewczynny! :)
    B.fajny blog, OBSERWUJĘ i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te wasze koszule, chętnie widziałabym je w mojej szafie;) xx

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam passski!
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia Dziewczyny :) Paseczki zawsze w modzie :) Sama mam też koszulę w paski i lubię ją łączyć z czarną krótką spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna robota :) Dziewczyny wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post, obie bardzo lubicie paski po to już drugi post z nimi :) mimo wszystko twoja stylizacja jest o wiele ładniejsza :) czytałam w komentarzu wyżej że ktoś napisał że jesteś "szersza" jak dla mnie wyglądasz świetnie a same kości i skóra ładnie się nie prezentują :) mam wielką nadzieję że twój blog będzie się rozwijał dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bloga staram się rozwijać na tyle, na ile starcza mi czasu i sił ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka