15 - wiosenna narzutka w połączeniu z małą czarną sukienką i kozakami za kolano - stylizacja

Dzisiaj tak na bardzo szybko - mam dla Was nową stylizację z wiosenna narzutką, którą ostatnio zamówiłam TUTAJ i jestem z niej bardzo zadowolona, z pewnością będzie częstym gościem w moich wiosennych stylizacjach. Jednak nie chcą czekać do tej prawdziwej wiosny - już dzisiaj ją Wam pokazuję w stylizacji z małą czarną sukienką Little Black Dress.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Mam na sobie:
beżowa narzutka - SHEIN, do kupienia TUTAJ 
czarna sukienka - Front Row Shop + DIY 
czarny płaszcz - New Yorker,  % 79 zł
czarne zamszowe muszkieterki - LOVELYWHOLESALE, w stylizacji TUTAJ  TUTAJ TUTAJ 
 czerwona torebka  - DRESSLINK

 Co sądzicie o tym zestawie ?
Instagram

Komentarze

  1. Ładnie wygladasz;) Świetna ta narzutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - narzutka jest super, bardzo ja polecam i z pewnością będą ją dość często nosić :)

      Usuń
  2. Torebka ładnie się komponuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)idealnie mi tutaj pasowała, żeby ożywić całość :)

      Usuń
  3. torebka świetnie nadała kontrastu całej stylizacji :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się najbardziej podobają butki :D Sama chciałam sobie takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z nich bardzo zadowolona i bardzo często je noszę, ale mają jedna wadę, są cienkie i nie nadają się na ujemne temperatury ///

      Usuń
  6. Ta torebeczka to bardzo fajny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę narzutkę w kolorze, który należy do jednego z najmodniejszych w sezonie wiosna/lato 2016:)
    Hmmm chyba powoli już się przygotowujesz co?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak - rozgryzłaś mnie :_)
      narzutka to już z myślą o wiośnie, gdy teraz coś zamawiam to właśnie raczej pod katem wiosny :")

      Usuń
  10. Great styling! love the bag!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta narzutka jest cudowna. Od niedawna sama takie polubiłam. Kupiłam kilka w róznych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze bardzo podobną czarną i taką w aztecki wzór ;)

      Usuń
  12. Super akcent kolorystyczny. ;) I nie wpadłabym na połączenie czerwonego z pudrowym różem czy beżem, a bardzo fajnie to wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka