Tydzień 10/2016 - tygodniowy przegląd moich stylizacji nie tylko do pracy

Tygodniowy przegląd stylizacji  - późno, ale udało się - znów mam dla Was aż 7 zestawów i jest to już 10 zestawienie w tym roku  - jak ten czas leci..... 


Zanim przejdę do zdjęć - poniżej moje nowości z kolekcji Esmara We Love DENIM, która od dzisiaj dostępna jest w Lidlu - oferta KLIK.
Poszczególne rzeczy:
jeansowe boyfriendy - 44,99 zł - w gazetce TUTAJ wszystkie dostępne wzory
jeansowa koszula - 39,99 zł - w gazetce TUTAJ wszystkie dostępne wzory
jeansowa katanka - 69 zł - w gazetce TUTAJ wszystkie dostępne wzory
bluzka z pagonami - 27,99 zł - w gazetce TUTAJ wszystkie dostępne wzory

ZESTAW 1 do pracy
koszula w usta - SHEIN
bordowy sweter - SH, 5 zł 
jeansy - SH, 5 zł 
bordowe botki - Biedronka, 49 zł, w stylizacji TUTAJ, TUTAJ  

ZESTAW 2 - do kina 
błękitny sweter - w stylizacji TUTAJTUTAJ
bluzka w paski - SHEIN, w stylizacji TUTAJ    
czarna torebka - Manzana, 89 zł 
czarne rurki - Qui, 69 zł, w stylizacji TUTAJ i TUTAJ
botki - ROMWEw stylizacji TUTAJ, TUTAJ,  

ZESTAW 3 - do pracy 
sukienka - eBUTIK, % 39 zł, w stylizacji TUTAJ
długi sweter - ROMWE, w stylizacji TUTAJ
kozaki - Chantel Marie 

 ZESTAW 4 - do pracy 
czarny sweter - ROMWE, w stylizacji TUTAJ   
szara tunika - LOVELYWHOLESALE, w stylizacji TUTAJ i TUTAJ 
kozaki - Chantel Marie

 ZESTAW 5 - do pracy
niebawem pojawi się na blogu wpis właśnie z tą stylizacją :)
sukienka z kołnierzykiem - MOHITO,  % 60 zł, w stylizacji TUTAJ i TUTAJ 
wzorzyste wdzianko - ROMWE
kozaki - Chantel Marie

 ZESTAW 6 - do pracy 
wdzianko w pepitkę -  w stylizacji TUTAJ
biała kopertowa bluzka - ROMWE, w stylizacji TUTAJ
bluzka z ozdobnym wykończeniem - MOHITO, % 49 zł
woskowane rurki - Lidl, ok. 30 zł, w stylizacji TUTAJ , TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ 
buty - LOVELYWHOLESALE

 ZESTAW 7 - na Dzień Kobiet 
ten zestaw niebawem na blogu 
czarny golf - Atmosphere, SH, 5 zł
czerwona spódnica - SHEIN
czarne zamszowe muszkieterki - LOVEWHOLESALE 
 ramoneska - New Yorker

Komentarze

  1. 2,4,5,7 <3 Wygrywa 5! Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 podoba mi się najbardziej a najmniej...chyba 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba nr 3, bo pięknie Ci w koku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzkę z pagonami z lidla też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. marcelko twoje stylizacje coraz lepsze super ......podobają mi się kobieco i elegancko czekam na wpis z hybrydami chcę kupić zestaw do ich robienia i zupełnie nie wiem jak się za to zabrać czekam na porady od Ciebie pozdrawiam m stała czytelniczka marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć :*
      Co do hybryd- nowy wpis już mam , a taki mini przewodnik to za jakiś czas, bo muszę ogarnąć mój sprzęt i uzupełnić braki.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. zestaw numer 2 najlepszy <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie wielkie swetry!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się propozycja z burgundowym sweterkiem oraz z rozkloszowaną spódnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zestawienia!
    Linki poklikane, proszę o to saamo u siebie ;)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw najkorzystniejszy, idealnie dopasowany do Twojej figury. W przeciwieństwie do tej pepitki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, ja sama jestem najmniej zadowolona z tej pepitki

      Usuń
  11. Wszystkim przedstawicielkom płci pięknej
    składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia,
    pomyślności i samych pięknych dni w życiu.
    Życzę by uśmiech rozpromieniał Wasze twarze
    i byście zawsze czuły się doceniane.

    OdpowiedzUsuń
  12. nr.2 najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Włochacz z 1 i pepitka z 6- super!
    Ale jako zestaw to stawiam na Dzień Kobiet, pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 i 3 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw na Dzień Kobiet to, jak dla mnie, strzał w dziesiątkę! Spódnica idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta spódnica jest cudna, właśnie zamówiłam różową ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka